Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@09:10:48 GMT

(تصاویر) روزی که ترزا می به گریه افتاد!

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۵۶۳۴

(تصاویر) روزی که ترزا می به گریه افتاد!

نخست وزیر انگلیس که در اجرای توافق برگزیت ناکام ماند و مجبور به استعفا شد هنگام اعلام این خبر اشک ریخت.

به گزارش فرارو، ترزا می مقابل مقر نخست وزیری اعلام کرد از رهبری حزب محافظه‌کار متبوعش کناره‌گیری می‌کند که این در واقع به معنی استعفا از ریاست دولت نیز هست.

وی که یک روز پس از برگزاری انتخابات پارلمان اروپا در بریتانیا چنین تصمیمی را اعلام می‌کرد در حالی که بغض کرده بود و صدایش می‌لرزید، گفت: از این که نتوانستم برگزیت را اجرایی کنم، بسیار متاسفم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر انگلیس با بغض در گلو و چشمانی اشکبار در برابر دوربین ها گفت: درباره شرایط خروج از اتحادیه اروپا نتوانسته است اجماعی در مجلس ایجاد کند و امیدوار است یک نخست وزیر جدید، این روند را به سامان برساند.

ترزا می در برابر فشارهای اعضای حزبش، مقاومت می کرد و از اعلام زمان کناره گیری اش از رهبری حزب محافظه کار و نخست وزیری انگلیس، طفره می رفت اما با افزایش فشارها ناچار شد زمان دقیق کناره گیری اش را اعلام کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ترزا می نخست وزیر انگلیس استعفا گریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس

.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ عوامل جناح راستگرای افراطی در لندن که پرچم انگلیس را بر دوش داشتند، مقابل دفتر نخست وزیری این کشور با نیرو‌های پلیس درگیر شدند.
امروز که همزمان با روز جورج مقدس در انگلیس است، ده‌ها نفر از افراد راستگرا در لندن، با خروج از محلی که پلیس در برابر دفتر نخست وزیری به آنان اختصاص داده بود، با نیرو‌های پلیس درگیر شدند. در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، یکی از این نژادپرستان در لندن، با چتر به نیرو‌های پلیس حمله می‌کند.
بخشی از مردم در بریتانیا، به اهتزاز در آوردن پرچم انگلیس را نشانه نژادپرستی انگلیسی‌ها می‌دانند. شماری از تماشاگرنما‌ها در مسابقات ورزشی، از جمله در باشگاه‌های فوتبال، با پرچم انگلیس به رقبا حمله می‌کنند. به نوشته ایندیپندنت، امروز نیز شماری از حاضران در برابر دفتر نخست وزیری انگلیس، با سر دادن شعاری‌های نژادپرستانه، از تامی رابینسون، نژادپرست مشهور انگلیسی حمایت می‌کردند.
پرچم انگلستان یا بریتانیا تلفیقی از پرچم انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی است، اما گروه‌های راست افراطی فقط پرچم انگلیس را که دارای زمینه سفید با صلیب قرمز در وسط آن است پرچم این کشور می‌دانند.
پلیس با توسل به نیرو‌های ویژه و اسب سوار تلاش کرد این تظاهرات را مهار کند.

دیگر خبرها

  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه: تحقیقات اسرائیل کفایت می‌کند
  • نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود