Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد دلق پوش بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان حمایت‌های لازم را از واحدهای تولیدی انجام می‌دهد، گفت: در راستای رفع مشکلات موجود در حوزه تولید ۱۸۰ میلیارد ریال یارانه برای حفظ صنایع تولیدی بر اساس بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه به واحدهای تولیدی گیلان پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان ادامه داد: توسعه صنایع علاوه بر ایجاد ارزش افزوده بالا سبب توسعه اقتصادی و ارتقای بهره وری سایر بخش‌های تولیدی در کشور می‌شود.

وی تصریح کرد: سازمان صمت گیلان بسترهای مناسب برای توسعه صنایع در شهرستان‌های این استان از طریق تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش، تسهیل در صدور مجوز طرح‌های توسعه و پیگیری پیرامون اجرایی شدن کامل منابع تخصیصی مالی و همچنین رفع موانع در تأمین مواد اولیه را فراهم می‌کند.

دلق پوش در ادامه همچنین به اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در زمینه تنظیم بازار نیز اشاره و اظهار کرد: سازمان صمت گیلان در راستای تنظیم بازار، نظارت صحیح، ایجاد انگیزه و در نتیجه کاهش التهاب اقدام نسبت به تخصیص سهمیه گوشت و شکر کرده و با توجه به محدودیت‌های مقطعی سعی می‌کند با تمهیدات لازم برای افزایش و توزیع مطلوب سهمیه‌های کالایی تنظیم بازار زمینه رضایت شهروندان فراهم کند.

وی بر لزوم بر هم افزایی بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با موانع تولید و صیانت از اقتصاد کشور تأکید و افزود: با اتخاذ تمهیدات مناسب و تشریک مساعی میان دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های متولی می‌توان در جهت رونق تولید، ایجاد اشتغال گام‌های خوبی برداشت.

کد خبر 4625851

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان تسهیلات بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان

 
به گزارش خبر گزاری صداو سیمای لرستان ؛مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.
هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی  افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.
وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال