Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@03:03:12 GMT

واکنش برانکو به پرسپولیسی بودن عراقچی

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۶۰۳۰

واکنش برانکو به پرسپولیسی بودن عراقچی

برانکو ایوانکوویچ را می‌توان معمار پرسپولیس نوین نامید. در روزگاری که سرخپوشان تهرانی در حال سقوط به لیگ یک بودند، برانکو به این تیم آمد و موفق شد به مدت چهار سال، سه قهرمانی و یک نایب قهرمانی در لیگ برتر، و یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا کسب کند. او همچنین دوبار با پرسپولیس قهرمان سوپرجام شد تا به یکی از پرافتخارترین مربیان تاریخ این باشگاه تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هفته گذشته موفق شد با پرسپولیس در قهرمانی لیگ برتر هت تریک کند، اما قهرمانی سرخ‌ها در فضای مجازی حواشی زیادی به پا کرد. فرهاد مجیدی به واسطه مصاحبه عباس عراقچی و ابراز امیدواری اش از قهرمانی پرسپولس، مصاحبه تندی انجام داد. همین موضوع باعث شد تا برانکو در مصاحبه با ایسنا به این حواشی و اینکه گفته می‌شود پرسپولیس تیم حکومتی است پاسخ دهد: «آقای دالیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی هوادار هایدوک است؛ چون در آن‌جا بازی می‌کرد؛ اما یک ملی پوش از هایدوک و سه ملی پوش از دینامو به تیم ملی دعوت می‌کرد. طبیعتاً هر کسی طرفدار یک باشگاهی است. واقعاً درک نمی‌کنم که کجای این ایراد دارد که یک نفر هوادار باشگاهی باشد. رئیس جمهور فقید ما آقای توجمان هوادار دینامو بود و می‌آمد و بازی‌های این تیم را می‌دید. حضور او معنای خاصی نداشت چرا که یک هوادار بود. هر کسی به هر حال طرفدار یک طرف است. چرا آقای عراقچی نباید این حق را داشته باشد که هوادار پرسپولیس باشد؟ طبیعتاً برای ایشان هم همانند ما اولویت اول تیم ملی فوتبال است. قطعاً خیلی از نمایندگان مجلس هوادار استقلال هستند؛ تعدادی هم هوادار تراکتورسازی هستند؛ خیلی‌ها هم هوادار پرسپولیس هستند. چرا نباید هواداری کنند؟»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس عراقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس

مدیر تیم فوتبال سپاهان در مورد رفتار هواداران پرسپولیس گفت: ۵ سال پیش نیز درست چنین اتفاقی افتاد و هواداران پرسپولیس را درست بالای سر هواداران سپاهان قرار دادند؛ در حالی که در جلسه پیش از بازی این موضوع را متذکر شدیم، اما متاسفانه بار دیگر این اتفاق تکرار شد و بعد از رفتا ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس، در بین دو نیمه آن‌ها را به مکان دیگری منتقل کردند.

 

به گزارش جماران، وی افزود: پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس علیه هواداران سپاهان در تمام مدت مسابقه انجام شد و مستندات نیز به صورت کامل وجود دارد.

با وجود اصرار‌های سپاهان، باشگاه پرسپولیس تا روز گذشته حتی حاضر نبود بابت این رفتار حتی یک عذرخواهی ساده انجام دهد؛ این باشگاه پس از آن، با گستاخی تمام دست به نوشتن بیانیه‌ای می‌زند که با صداقت فاصله زیادی دارد و در آن به همه مردم اصفهان و هواداران سپاهان انواع و اقسام توهین‌ها را می‌کند.

این‌که از نام شهدای گرانقدر کشورمان برای پوشاندن رفتار ناشایست هواداران استفاده می‌کنند، خجالت‌آور است و این باشگاه بهتر است بجای مظلوم‌نمایی به دنبال اصلاح رفتار زشت و زننده بازیکنانش باشد که از گذشته زبان‌زد بوده است.

جای تأسف است که مسئولان باشگاه پرسپولیس به‌جای حل مشکل، در صدد اختلاف افکنی و افزایش تنش‌ها هستند و به‌جای اینکه فحاشی هزاران نفر از هواداران خود را ببینند، درباره این مسائل، با فرافکنی عمل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که با سرطان می‌جنگد
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که باسرطان می‌جنگد
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر