Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفته می شود که موزس، یکی از بازیکنان مدنظر کونته برای حضور در اینتر است.

طرفداری - ویکتور موزس مدافع-هافبک نیجریایی چلسی، که با قراردادی قرضی و 18 ماهه در ژانویه به فنرباحچه پیوست، اعلام کرد که فصل آینده بازیکن این تیم نخواهد بود. منابع مختلف از علاقه آنتونیو کونته به همکاری با موزس در اینتر خبر می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش Football.London، موزس در دوران حضور کونته در چلسی، یکی از مهره های مورد اطمینان این سرمربی ایتالیایی محسوب می شد اما مائوریتزیو ساری، سرمربی فعلی آبی های لندن به حضور او در ترکیب تیمش اعتقادی نداشت و بدین ترتیب، این مدافع-هافبک 28 ساله، تصمیم گرفت که با امضای قراردادی قرضی با فنرباحچه، راهی سوپر لیگ ترکیه شود. موزس در طول مدت زمان حضور شش ماهه اش در فنرباحچه، تنها دو بازی این تیم را به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران، از دست داده و در سایر بازی ها، حضوری ثابت را تجربه کرده است. با این حال، او در گفت و گو با EveningStandard، تایید کرد که تا پایان قرارداد قرضی اش با فنرباحچه در این تیم نخواهد ماند. موزس گفت:

من تجربه بسیار خوبی در فنرباحچه کسب کردم اما در فصل آینده در این تیم حضور نخواهم داشت. من فنرباحچه را ترک خواهم کرد و می خواهم که چالش جدیدی را در دوران حرفه ایم تجربه کنم. 

به نظر می رسد، منظور موزس از چالش جدید، حضور در اینتر باشد. اگر این انتقال صورت بپذیرد، موزس پس از 7 سال حضور در چلسی و به ثمر رساندن 18 گل در 128 بازی، این تیم را ترک خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا بعد از برتری دو بر یک تیمش برابر نساجی در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: امروز به خاطر برد تیم خوشحالم، اما به خاطر سیلی که در برزیل رخ داده ناراحتم. از بازی امروز می‌توانیم درس بگیریم. در نیمه اول شانس‌های گل زیادی داشتیم، اما به گل نرسیدیم. در نیمه دوم به خاطر اخراج بازیکن مجبور شدیم بازی تدافعی ارائه بدهیم.

وی افزود: می‌دانستیم بازی امروز ما در حضور هواداران زیادی برگزار می‌شود. امروز وقتی دیدم هواداران نساجی برای تماشای بازی آمده‌اند، برایم جالب بود.

او درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس در دوره او بازی هجومی ارائه می‌دهد هم گفت: از زمانی که به ایران آمدم پرسپولیس بازی هجومی ارائه می‌دهد. در دوره آقای گل‌محمدی هم همینطور بوده است.

وی درباره آینده همکاری‌اش با پرسپولیس هم گفت: الان تمرکزمان رسیدن به قهرانی است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنانی که الان داریم را بدانند و در آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیریم. من هم اگر قرارداد جدید امضا کنم برای فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ده‌‌روسی: جلوی بارسا برگشتیم، این‌بار هم می‌توانیم
  • وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • سانچو و ماتسن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد و چلسی دور از اروپا
  • ۱۳ هوادار پرسپولیس و سپاهان محروم شدند!
  • بارسلونا از اقدام برای جذب میسون گرینوود منصرف شد
  • چند دقیقه از درخشش کندری پائز بازیکن آینده چلسی / فیلم
  • گروسی: امیدوارم نشست اصفهان گام جدیدی برای همکاری‌ها باشد
  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • آینده اپل چگونه خواهد بود؟
  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی