Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@08:49:12 GMT

کریمی: شرایطم را اعلام کردم منتظر جواب هستم

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۷۱۴۵

کریمی: شرایطم را اعلام کردم منتظر جواب هستم

آخرین سرمربی تیم نفت M.I.S در خصوص ماندن در این تیم می گوید من برای ادامه حضور شرایطم را اعلام کردم و دیگر انتخاب با خودشان است.

به گزارش "ورزش سه"،  بعد از اینکه تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درنیم فصل دوم نتوانست نتایج خوبی را بگیرد مسئولان این تیم در اقدامی علی رضا مرزبان را از کار برکنار کردند و هدایت این تیم را به فیروز کریمی سپردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی در حالی که پنج هفته به پایان مسابقات باقی مانده بود تیم را در اختیار گرفت و به هرحال اجازه نداد تا نفت مسجد سلیمان به لیگ یک سقوط کند .


بعد از پایان رقابت های لیگ برتر با توجه به اینکه قرارداد فیروز کریمی به اتمام رسید به نظر می رسد که مسئولان نفت به دنبال جذب یک سرمربی دیگری هستند .


 کریمی در ارتباط با اینکه آیا کارش با نفت مسجد به اتمام رسیده است به خبرنگار "ورزش سه" گفت:« من شرایط را به مسئولان امر در مسجد سلیمان اعلام کردم ، اگر آنها خواستند با ما ادامه می دهند و اگر هم شرایط من را نپذیرفتند ما را به خیر و آنها را به سلامت .


وی در ادامه افزود :« ببینید من یک سری شرایط و ضوابط داشتم که به آنها  گفتم .  گفتم اگر شرط های من را بپذیرید تیمی را در میانه جدول تحویل خواهم داد که دیگر استرس افتادن به لیگ یک را  نخواهند داشت و در عین حال درجایگاهی قرار خواهیم گرفت که در شان فوتبال مسجد سلیمان است  گر هم نخواستند که دیگر حرفی باقی نمی ماند.


او همچنین با ابراز اینکه نفت باید در یک سری از مسائل تجدید نظر کلی کند تصریح کرد :« آنها اگر می خواهند که در فصل بعد تیم داری کنند باید یک تجدید نظر کلی در ارتباط مسائل  نرم افزاری و سخت افزاری و همچنین به لحاظ بودجه و به خدمت گرفتن بازیکنان داشته باشند و باید دیدگاه خود را به صورت حرفه ای در بیاورند و گرنه باز هم باید اعتراف کرد که مثل همین فصل دغدغه سقوط  احتمالا تا آخرین روز همراه این تیم خواهد بود .»


 کریمی که این روزها در برنامه ستاره ساز حضوری فعال دارد اضافه کرد:« این تیم خوشبختانه با کمک همه عوامل این فصل توانست در لیگ برتر بماند اما در واقع تا یک رفرم اساسی انجام نشود این استرس همراه با این تیم همراه خواهد بود .به این شکل واقعا  نمی شود کارکرد . البته من راه و چاه را هم به آنها گفتم .من در این ارتباط  حتی تعهد هم دادم و گفتم این تیم به راحتی در میانه جدول جای می گیرد.»
وی در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم ربطی  به سفر او به خارج از کشور را دارد یا خیر تاکید کرد:« خیر، من  در من صورت اینکه بخواهم در تیم  کارم را ادامه دهم ، زمانبندی را طوری تنظیم خواهم کرد که هیچ گونه خدشه و خللی در کارکرد من نسبت به  تیم ایجاد نشود. من حتی به مسئولان  تیم برنامه و اردوها  را مشخصا ارائه کردم .اما موضوعی که باید در نظر گرفت این است که  مطمئنا فصل بعد دیگر به این شکل نخواهد بود که در کمترین زمان ممکن به خواهم تاثیر فنی در تیم بگذاریم  بلکه دیگر فرصت کافی در اختیار من هست تا یک تیم شایسته بسازم.»

 

فیروز کریمی (سرمربی) نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیروز کریمی سرمربی نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال جنجالی که ام باپه بی جواب گذاشت

مهاجم پاری سن ژرمن به سوال حاشیه سازی که یک خبرنگار از او پرسید جواب نداد. او همچنین از شکست تیمش برابر دورتموند بسیار ناراحت بود.

به گزارش ایسنا، ام باپه در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بوروسیا دورتموند موفق به گلزنی نبود و همین کافی بود که پاری سن ژرمن نه تنها از گلزنی بازماند بلکه جواز صعود به فینال را هم به دست نیاورد. 

ام باپه بعد از بازی گفت: بسیار ناراحت هستیم و احساس ناکامی شدیدی داریم. نشان دادیم که می توانیم در فصل جاری دست به کارهای بزرگی بزنیم اما در فوتبال برای پیروزی باید گل زد.  به دنبال پیروزی در این بازی بودیم اما متاسفانه مثل بازی رفت شکست خوردیم.

او ادامه داد: برای پیروز شدن در لیگ قهرمانان اروپا باید فعالیت بسیار بیشتری از خود نشان داد. به نظرم جنب و جوش لازم را در این بازی نداشتیم. اصلا این را قبول ندارم که اعتماد به نفس بیش از حد باعث شکست ما شد. ما انگیزه لازم را داشتیم اما نتوانستیم به پیروزی برسیم. در فوتبال باید قدر موقعیت ها را دانست. ما هنوز اهدافی در این فصل داریم که برای رسیدن به آنها تلاش می کنیم.

در پایان از ام باپه سوال شد که آیا دوست دارد در بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ تیم مادریدی به پیروزی برسد که ام باپه این سوال را بدون پاسخ گذاشت و صحنه را ترک کرد.

قرارداد ام باپه با پاری سن ژرمن تابستان پیش رو به پایان می رسد. او هنوز قراردادش را تمدید نکرده و گمانه زنی ها حاکی از این است که راهی رئال می شود.

انتهای  پیام

دیگر خبرها

  • پل سه‌راه امجدیه زنجان از نو ساخته می‌شود
  • سوال جنجالی که ام باپه بی جواب گذاشت
  • هشدار جدی رئیسی؛ موشک جواب موشک | ببینید
  • مدیر رسانه‌ای پرسپولیس جواب دانشگر را داد
  • با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد
  • (ویدئو) معلم عربی محمد بحرانی جواب او را داد
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • چشم‌ها را با چای بشوییم یا نه؟/ یک توصیه‌ به کسانی که زیاد با نمایشگر کار می‌کنند
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک