Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@03:50:56 GMT

نزاع در رفسنجان ۲ کشته و یک زخمی برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۷۵۴۷

سرهنگ نصرالله عباسی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علت درگیری و دعوای این افراد بر سر مرتع و چرای دام بوده که از چند سال پیش نیز در دستگاه قضایی پرونده نزاع تشکیل شده بود و این دعوا ادامه داشت تا اینکه این اختلاف عصر امروز شنبه به قتل انجامید.
وی تصریح کرد: افراد مرتبط با این دعوا و نزاع دستگیر شده و  در بازداشت به سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: عصر امروز شنبه حدود ساعت ۱۶ با دریافت گزارش مردمی مبنی بر بروز حادثه ای در روستای دره در 2 آمبولانس از پایگاه های دوم شهری و قاسم آباد به محل حادثه اعزام شد.
 سید محسن مرتضوی افزود: در این حادثه یکی از مصدومان فردی ۵۰ ساله قبل از  رسیدن آمبولانس توسط ماشین  شخصی به بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان اعزام می شود که متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.
وی بیان کرد: مصدوم دیگر  ۴۰ ساله نیز با آمبولانس قاسم آباد به بیمارستان علی ابن ابیطالب انتقال یافت و حین انتقال نیز بر اثر سکته لحظاتی جان نداشت که با تلاش پرسنل اورژانس و احیای قلبی به زندگی بر می گردد، ضمن اینکه این شخص پس از انتقال به بیمارستان در اتاق عمل به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست می دهد.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار داشت: همچنین فرد و مصدوم سوم‌حادثه نیز که از ناحیه چشم آسیب دیده است با آمبولانس به این بیمارستان انتقال یافت و هم اکنون در بیمارستان بستری است.

* سرقت در طلافروشی کشکوئیه
فرمانده انتطامی رفسنجان همچنین از  سرقت در طلافروشی کشکوئیه این شهرستان خبر داد و گفت : این حادثه اوایل امشب رخ داد و سارق یا سارقین با حضور نیروهای انتطامی متواری شدند و پرونده تشکیل شده و تلاش برای دستگیری سارقان، کشف علت سرقت و میزان طلای به سرقت رفته در دست اقدام است.

رفسنجان در ۱۱۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت

داریوش تقی لو با بیان اینکه این تصادف زنجیره‌ای امروز در ۱۰۰ متری عوارضی زنجان در مسیر شمالی به وقوع پیوست، گفت: برای امدادرسانی با مصدومین این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از ارزیابی اولیه چهار خانم و یک آقا به بیمارستان موسوی منتقل و ۱۸ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده‌ای، به صورت شبانه روزی در حال امدادرسانی زمینی و هوایی به هموطنان در سرتاسر استان است.

تقی لو با بیان اینکه با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است، خاطرنشان کرد: مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در مأموریت‌های شهری و جاده‌ای استان به میانگین هشت دقیقه در شهر و ۱۵ دقیقه در جاده رسیده است.

کد خبر 6095622

دیگر خبرها

  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • یک کشته و ۳ زخمی بر اثر نزاع مسلحانه در زاهدان (فیلم)
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت