Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نراتزوری اطمینان دارد که تیمش می تواند فصل را با سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان برساند.

طرفداری- اینتر در هفته سی و هشتم سری آ میزبان امپولی است؛ امپولی در سه بازی اخیر خود برنده شده و برای بقا در سری آ با فرم خوبی وارد این مسابقه می شود. از سوی دیگر اینتر نمی خواهد در آخرین هفته از جمع 4 تیم بالای جدول خارج شود؛ اسپالتی به خوبی می داند برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باید امپولی را شکست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از کالچو مرکاتو؛ اسپالتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت:

مثل فصل گذشته، هفته آخر برای ما بازی مرگ و زندگی است. از آن بازی هایی است که باید با تمام وجود به میدان رفت. در طول دوران مربیگری ام به یاد ندارم در آرامش و با خیال راحت به هفته های پایانی رسیده باشم. وقتی در رم بودم هم اینگونه بود؛ این شرایط برای همه باشگاه های بزرگ پیش می آید. به نظرم اینتر از اتفاقات سال های اخیر تجربه کسب کرده و می داند چطور این شرایط را مدیریت کند. دیدار با امپولی مثل یک بازی تک حذفی و همچون یک دیدار سرنوشت ساز است. برای ما حکم فینال را دارد.

پس از بازی با ناپولی، هواداران حق دارند که ناراحت باشند اما آنها عاشق تیم هستند و من ترجیح می دهم بازی آخرمان در سن سیرو در برابر تماشاگران خودی باشد. در برخی از بازی های مهم دچار اشتباه شدیم اما در بسیاری از بازی ها هم عملکرد بسیار خوبی داشتیم. از بازیکنانم انتظار دارم با تمرکز کامل به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باشند و کاری به نتایج سایر بازی ها نداشته باشند.

امپولی در فرم بسیار خوبی قرار دارد؛ با این حال فقط به رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا و آنچه ما را به این رقابت ها می رساند، فکر می کنیم. باید با خودباری وارد زمین شویم و با ذهنیتی قوی نتیجه لازم را کسب کنیم. نتایج بسیار مهم هستند؛ نتایج فراموش نمی شود و مثل خالکوبی رو پوستتان باقی می ماند و تا پایان دوران حرفه ای همراه شماست. هم بازیکنان و هم مربیان تا پایان عمر، نتایج را همراه خود می بینند. شما تا زنده هستید، هرگز نمی توانید از نتایج دوران حرفه ای خود فرار کنید.

برای این دیدار دی فرای و پولیتانو در دسترس هستند؛ ایکاردی و لائوتارو مارتینز هر دو بازیکنانی بسیار خوب با ذهنیتی قوی هستند که می توانند در چنین بازی های مهمی بازی کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود

شکست کهکشانی‌ها مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، هنوز از ذهن ژوزه مورینیو پاک نشده است

طرفداری | ژوزه مورینیو اخیرا مصاحبه مفصلی با نشریه تلگراف انجام داده و راجع به موضوعات مختلفی در کارنامه مربی‌گری خود صحبت کرده‌است. آقای خاص در بخشی از این گفتگو، به دوران حضورش در رئال مادرید نیز اشاره و اذعان کرد که بدترین شب زندگی‌اش را زمانی که هدایت رئال مادرید را به عهده داشته، تجربه کرده‌است:

در فصل ۲۰۱۱/۱۲  ما بهترین تیم اروپا بودیم. قهرمان لالیگا شده بودیم و توانستیم رکورد امتیازگیری و گلزنی در طول یک فصل را بشکنیم. می خواستیم با پیروزی برابر بایرن مونیخ، به فینال برسیم و با قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل فوق‌العاده خود را تکمیل کنیم، اما این اتفاق رخ نداد و ما حذف شدیم. شکست مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود.

آقای خاص به کدام بازی اشاره دارد؟

به مانند فصل جاری، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی فصل ۲۰۱۱/۱۲ نیز به هم برخورد کردند. بازی رفت در مونیخ با برتری ۲-۱ میزبان به اتمام رسید و در بازی برگشت نیز همین نتیجه رقم خورد، اما این بار به سود رئال مادرید. آرین روبن با گل خود در دقیقه ۲۷، بریس کریستیانو رونالدو در دقایق ابتدایی را بی‌اثر کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در پنالتی‌ها، کریستیانو رونالدو، کاکا و سرخیو راموس به شکلی عجیب ضربات خود را از دست دادند و تنها ژابی آلونسو ماموریت خود را با موفقیت انجام داد. در سمت مقابل اما با وجود ناکامی تونی کروس در گل کردن پنالتی خود، داوید آلابا، ماریو گومز و باستین شواین اشتایگر دروازه ایکر کاسیاس را باز کردند تا شاگردان یوپ هاینکس صعود شیرینی به دیدار نهایی داشته باشند.

ناراحتی مورینیو از شکست رئال مادرید برابر بایرن مونیخ در ضربات پنالتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال