Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندی قبل زنی 39 ساله ساکن غرب تهران با مراجعه به پلیس گفت: چند روزی است که برخی از تصاویر خصوصی‌ام در فضای مجازی توسط فردی ناشناس منتشر می‌شود. آفتاب‌‌نیوز : چندی قبل زنی 39 ساله ساکن غرب تهران با مراجعه به پلیس گفت: چند روزی است که برخی از تصاویر خصوصی‌ام در فضای مجازی توسط فردی ناشناس منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به فرد خاصی مشکوک نیستم و نمی‌دانم این تصاویر چگونه در دست افراد غریبه قرار گرفته است حتی علاوه بر انتشار آنها در شبکه اجتماعی تلگرام شماره تلفن همراه و برخی دیگر از تصاویرم را در یکی از کانال‌های غیر اخلاقی قرار داده است و مدام مورد مزاحمت تلفنی اشخاص غریبه قرار می‌گیرم. حتی کانالی با محتویات مستهجن نیز راه‌اندازی کرده است.
سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتا پایتخت، با بیان اینکه پس از این شکایت بلافاصله تجسس‌های پلیسی در این زمینه آغاز شد، اظهار کرد: به‌دلیل اهمیت این پرونده، کارشناسان پلیس به‌صورت ویژه موضوع را پیگیری کردند که در گام اول مشخص شد شماره‌ای که متهم با آن اقدام به درست کردن صفحه اجتماعی جعلی کرده متعلق به یک زن است و شاکی هیچ شناختی از وی ندارد، بنابراین مأموران به‌دنبال سرنخ دیگری رفتند که سرانجام هویت متهم ناشناس آشکار شد و پلیس دریافت که خط همراه مذکور در اختیار مردی 41 ساله به‌نام مهران ساکن غرب تهران و در نزدیکی خانه شاکی پرونده است.

این مقام انتظامی افزود: تحقیقات تکمیلی نشان می‌داد که متهم یکی از آشنایان او است و مأموران پس از شناسایی محل سکونت وی ضمن هماهنگی با دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای متهم را به پلیس منتقل کردند که به محض مواجهه مشخص شد که وی همسر سابق شاکی است که با انگیزه انتقام‌جویی دست به این اقدامات زده است.
ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فضای مجازی پلیس تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا یعقوبی، بیان اینکه به درخواست پلیس فتای شهرستان زرند در خصوص انتشار محتوای مجرمانه و تصاویر نامتعارف در فضای مجازی، دستور مسدود سازی پنچ صفحه مجازی صادر و گردانندگان آنها تحت تعقیب کیفری قرار گرفته‌اند گفت: ایجاد بستری امن و سالم در فضای مجازی از اولویت‌های دستگاه قضائی است.

وی با اشاره به اینکه رصد و پایش فضای مجازی به طور مستمر از طریق پلیس امنیت اخلاقی شهرستان و دیگر نهادهای امنیتی انجام می‌شود افزود: با دریافت گزارش فعالیت غیر اخلاقی پنج صفحه که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به ترویج رفتارهای خلاف اخلاق و عفت عمومی در بین جوانان می‌کردند، بلافاصله صاحبان این صفحات برای پاسخگویی به دادسرای زرند احضار شدند.

وی تصریح کرد: با تشکیل پرونده قضائی و احضار متهمین، ضمن تفهیم اتهام، قرار تأمین متناسب برای متهمین صادر و با صدور قرار نظارت قضائی، از فعالیت این صفحات با لحاظ مقررات قانونی جلوگیری به عمل آمده تا روند رسیدگی قانونی به جرایم ارتکابی ادامه یابد.

کد خبر 6088351

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری