Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام ساساری، اتفاقی عجیب رخ داد که باعث شد مدال طلای این وزن از محمدباقر یخکشی گرفته شود.


به گزارش شریان نیوز،در جریان رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام ساساری که از جمله رویداد‌های مؤثر در رنکینگ کشتی‌گیران جهت حضور در رقابت‌های جهانی بوده و به همین دلیل، کسب مدال در آ ن از اهمیت بالایی برخوردار است، اتفاقی عجیب رخ داد که باعث شد مدال طلای این وزن از محمدباقر یخکشی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان دیدار فینال وزن ۶۱ کیلوگرم این رقابت‌ها محمد باقر یخکشی مقابل رسول کالیف، دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ از قزاقستان با نتیجه ۷ بر ۲ پیروز شد و به مدال طلا رسید، اما به دلیل اینکه در هنگام توزیع مدال با تی شرت بر روی سکو حاضر شد، مسئولان برگزارکننده وی را دیسکالیفه کردند و مدال طلا از وی گرفته شد!

گفتنی است با دیسکالیفه شدن یخکشی، مدال طلا به کالیف از کشور قزاقستان رسید.

اینکه چرا کادر فنی تیم ملی بی‌اطلاع از قوانین بین‌المللی اجازه داد یخکشی با تی‌شرت ورزشی بر روی سکو حاضر شود، جای سوال است؛ اتفاقی که باعث شد مدال طلای وی با سهل‌انگاری به راحتی از دست برود.

مسابقات وزن ۶۱ کیلوگرم در دو گروه به صورت دوره‌ای برگزار شد و محمدباقر یخکشی در دور اول مقابل محمد لاکل از الجزایر با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد الک هوور از آمریکا گذشت و در دور سوم با نتیجه ۱۰ بر ۷ مغلوب راهول آواره از هند شد و به عنوان نفر دوم گروه راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. یخکشی در این مرحله اولدزیسلاو آندریف از بلاروس را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

برچسب هایخکشیمدال طلا

منبع: شریان

کلیدواژه: یخکشی مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم

خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم

دیگر خبرها

  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید