Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج حیدری در جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان با اشاره به اهمیت وجود برنامه مدون برای مبارزه با پدیده قاچاق، عنوان کرد: بخش مهمی از دستگاه‌های اجرایی استان برنامه های پیشنهادی خود را برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کمیسیون استان ارائه نموده اند و ضروری است باقیمانده دستگاه‌های اجرایی برنامه های عملیاتی خود را در سال ۹۸ به کمیسیون اعلام نمایند تا در یک چارچوب مشخص اقدامات در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیگیری و دنبال گردد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر رسیدن سوخت به دست مصرف کننده نهایی، تصریح کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی و تدبیر کرد که سوخت تخصیصی استان به دست مصرف کننده نهایی برسد تا زمینه فعالیت های مفید تولیدی و عمرانی در استان فراهم  گردد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: سوختی که به متقاضیان در استان تخصیص  می شود انتظار است به فعالیت های مفید اقتصادی منتج گردد.

حیدری تصریح کرد : تخصیص سوخت به واحد‌های تولیدی و پروژه‌های عمرانی غیرفعال قابل پذیرش نیست و نظارت در این زمینه به صورت مستقیم بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط است.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی براساس پیشرفت فیزیکی پروژه‌های تولیدی و عمرانی  نسبت به تخصیص سوخت اقدام نمایند تا از هرگونه سوء استفاده های احتمالی در این زمینه جلوگیری شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی با نظارت خود زمینه رسیدن سوخت به واحد‌های تولیدی و عمرانی فعال را فراهم نمایند.

حیدری با تاکید بر تشکیل تیم نظارتی در زمینه تخصیص سوخت در استان، خاطرنشان کرد: شرکت پخش فرآورده‌های های نفتی استان به همراه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دستگاه‌های اجرایی با تشکیل یک تیم نظارتی به صورت دوره ای از روند فعالیت پروژه های عمرانی و تولیدی که سوخت دریافت می نمایند، ارزیابی کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مسئولیت پذیری، دقت  نظر و حساسیت بالای مدیران، زمینه قاچاق سوخت را در هرمزگان کاهش خواهد داد.

حیدری با قدردانی از اقدامات صورت پذیرفته شده در زمینه مبارزه قاچاق سوخت، اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت در خلیج فارس توسط دستگاه های امنیتی به ویژه سپاه پاسداران صورت پذیرفته که جای قدردانی دارد و نیازمند تداوم و تقویت است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان با همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط به گونه ای برنامه ریزی کنند که سوخت مورد نیاز  واحد‌های تولیدی فعال استان به موقع تامین گردد و خللی در مسیر فعالیت این واحد ها ایجاد نگردد.

وی تصریح کرد: کاهش قاچاق سوخت زمینه فعالیت های مفید اقتصادی، رونق تولید و بهبود اشتغال را در هرمزگان در پی خواهد داشت.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: جهاد کشاورزی برنامه مدونی نسبت به ورود و خروج دام به استان به کمیسیون مبارزه قاچاق کالا و ارز ارائه نمایند و دام های موجود در استان باید شناسنامه دار گردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی دستگاه های اجرایی قاچاق مبارزه با قاچاق کالا و ارز هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان

سردار مهدی حاجیان شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه این شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان کرد.

سردار حاجیان بیان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت و افراد قاچاقچی از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه طی سال جاری است.

کد خبر 6097228

دیگر خبرها

  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • پایگاه رسمی آموزش سیلینگ هرمزگان راه‌اندازی شد
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد
  • اتباع و قاچاق سوخت دو مسئله اصلی هرمزگان
  • دولت گرفتاری اقتصادی مردم را کاهش دهد‌