Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:45:01 GMT

۳۲ صنعت در کرمانشاه آلاینده هستند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۹۰۹۶

۳۲ صنعت در کرمانشاه آلاینده هستند

آذر ولی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه امسال به طور جدی درصدد ساماندهی صنایع آلاینده در استان هستیم، اظهار داشت: طی سالهای اخیر برخی صنایع مشمول صنایع آلاینده هستند و با وجود صدور اخطارهای لازم بسیاری از آنها همچنان از لیست صنایع آلاینده خارج نشده‌اند.

وی گفت: در حال حاضر ۳۲ صنعت مادر در لیست صنایع آلاینده هستند و در سال قبل پنج صنعت از لیست صنایع آلاینده خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه افزود: درصدد هستیم با همکاری معاونت اقتصادی استانداری تسهیلاتی به صنایع آلاینده پرداخت شود تا آنها نسبت به رفع آلایندگی اقدام کنند.

وی بیان داشت: با پرداخت تسهیلات مذکور انتظار می‌رود این صنایع به ارتقای سیستم‌های تصفیه فاضلاب، سیستم‌های پایش آنلاین و استاندارد سازی خروجی‌های دودکش بر اساس استانداردهای زیست محیطی بپردازند.

ولی زاده با بیان اینکه امیدواریم به زودی شاهد کاهش صنایع آلاینده و خروج بسیاری از آنها از لیست مذکور باشیم گفت: در صورت همکاری صنایع مذکور استان ما می‌تواند در زمره استان‌های با صنایع سبز قرار گیرد.

کد خبر 4626071

منبع: مهر

کلیدواژه: محیط زیست کرمانشاه صنایع آلاینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه

مقامات اتحادیه اروپا در حال آماده سازی تحریم‌ها برای بیش از ده شرکت از روسیه، ترکیه، امارات، چین و هنگ کنگ به دلیل مشارکت آنها در عرضه کالا‌های تحریم شده اروپایی به روسیه هستند.

تحریم‌ها در مورد فروش سیستم‌های ناوبری موشک ها، آنتن‌ها و همچنین قطعاتی است که در رایانه‌های نظامی استفاده می‌شود.

پیشتر امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گفته بود که کشور‌های اتحادیه اروپا به اتفاق آرا از تقویت تحریم‌ها علیه روسیه حمایت می‌کنند.

چندی قبل، روزنامه انگلیسی دیلی میل در مطلبی نوشت تحریم‌ها علیه روسیه نه تنها مانع از رشد اقتصاد این کشور نشده است بلکه مستقیما اقتصاد اروپا را هدف گرفته و به آن آسیب زده است.

به نوشته این روزنامه تحریم‌های غرب نتوانسته روسیه را از ادامه جنگ در اوکراین باز دارد و آسیب بیشتری به انگلیس و اروپا وارد کرده تا مسکو.

تلاش‌های غرب برای تضعیف حملات کرملین از طریق مسدود کردن وجوه و دارایی‌های آن، کنار گذاشتن بانک‌های روسی از سیستم‌های پرداخت بین‌المللی و توقف تجارت، تنها مسکو را به بهبود روابط با سایر شرکای بین‌المللی از جمله چین و ایران واداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی؛ وزیر صنعت از دخالت‌های غیرقانونی در پارلمان بخش خصوصی دست بردارد
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه