Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@03:49:53 GMT

بوشهری‌ها از جشن گلریزان استقبال کردند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۹۱۴۹

بوشهری‌ها از جشن گلریزان استقبال کردند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جشن‌های گلریزان مانند سال‌های گذشته همزمان با ماه مبارک رمضان در استان بوشهر آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

نخستین جشن ۲۱ اردیبهشت مصادف با پنجم ماه مبارک رمضان برگزار شد و تا کنون ۱۹ جشن به صورت حضوری و غیرحضوری در نقاط مختلف استان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، می‌گوید: برای برگزاری ۲۵ جشن گلریزان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و شش جشن باقی مانده است.

به گفته سید اسماعیل موسوی، در بعضی نقاط کمک‌ها به صورت غیرحضوری جمع شده و جشن حضوری برپا نشده است.

وی ادامه می‌دهد: جشن گلریزان در مرکز استان سه‌شنبه هفتم خرداد مصادف با بیست و دوم ماه مبارک رمضان ساعت ۱۸ تا ۲۰ در تالار اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار می‌شود و از نیکوکاران می‌خواهیم با شرکت در این مراسم به آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد کمک کنند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر تاکید می‌کند: هم‌استانی‌ها در هر زمان از سال می‌توانند با واریز کمک خود به حساب ستاد دیه به شماره ۶۲۸۰۲۳۱۳۳۴۰۱۴۹۰۸ نزد بانک مسکن، شرایط را برای آزادسازی این افراد فراهم کنند.

کمک‌های مردم استان به جشن گلریزان به آزادسازی ۱۲۷ زندانی جرایم مالی غیرعمد ( مهریه، دیه تصادف، جرایم مالی غیرکلاهبرداری و نفقه) اختصاص می‌یابد؛ زندانیانی که ۲۲ میلیارد تومان بدهی دارند.

پارسال با کسب رضایت شاکیان، کمک شش میلیارد ریالی مردم، آورده زندانیان، و ۳۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض وتسهیلاتی که ستاد دیه پرداخت کرد، ۱۱۸ زندانی جرایم مالی غیرعمد با ۳۲ میلیارد تومان بدهی از بند رهایی یافتند.

انتهای پیام/ک

۱۹ جشن گلریزان در استان بوشهر برگزار شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری قوه قضائیه مردمانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در طول ۳ سال گذشته، کمک‌های خیران به جشن‌های‌گلریزان افزایش ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

وی افزود: از محل کمک‌های‌مردمی جمع‌آوری شده پارسال ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیرعمد از زندان‌های سطح استان آزاد شدند و امید است با کمک‌های مردمی به ستاد دیه در جشن‌های‌گلریزان امسال در قدم اول ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت‌ماه از زندان آزاد شود و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی در پایان از انجمن حمایت از زندانیان هم خواست تا اقدامات خود را درزمینه حرکت به سمت درآمد زایی مستمر و پایدار برای خانواده‌های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در جشن‌گلریزان امسال خیران در میاندوآب مبلغ ۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز کردند.

همچنین شاکیان نیک سیرت هم به میزان ۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در ماه‌رمضان از حق خود گذشت کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی