Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی فرستاده ویژه سازمان ملل به این کشور را یک میانجی‌گر جانبدار خواند و تاکید کرد که او همچنان به اظهارات غیرمسئولانه خود ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی در مصاحبه با روزنامه فرانسوی "لوژورنال دو دیمانش" غسان سلامه، فرستاده ویژه سازمان ملل به این کشور را متهم کرد که به یک میانجی‌گر جانبدار در درگیری‌های این کشور تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حفتر با اشاره به اینکه دشمنان لیبی به دنبال تقسیم لیبی هستند و چه بسا این همان چیزی است که غسان سلامه هم می‌خواهد، گفت: تا زمانی که من زنده هستم هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی در ادامه این مصاحبه با اشاره به اینکه غسان سلامه همچنان به اظهارات غیرمسئولانه خود ادامه می‌دهد، تاکید کرد: مردم لیبی همچنان متحد باقی خواهند ماند و لیبی به عنوان ملتی یکپارچه می‌ماند و مابقی گزینه‌ها تنها توهمات هستند.

فرستاده ویژه سازمان ملل به لیبی پیشتر اقداماتی فوری را برای توقف ارسال سلاح به این کشور که تنها شدت درگیری‌ها را افزایش می‌دهد، خواستار شده و هشدار داده بود که عملیات علیه طرابلس می‌تواند آغاز جنگی طولانی و خونین باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خلیفه حفتر غسان سلامه ليبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، فرمانده فراجا اعلام کرد: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار احمدرضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهارکرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم. تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

 

 

به گفته رادان اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزو اولین واحد‌ها و بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود تقدیر و تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • انتصاب فرستاده جدید آمریکا در خاورمیانه؛ نمایش جدید بایدن در غزه
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند