Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: نرم افزار تلفن همراه جشنواره کتابخوانی رضوی برای اولین بار است که به منظور استفاده بیشتر از کتاب های جشنواره در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

«فرهاد خلیل مقدم» امروز (یکشنبه ۵ خرداد) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: با توجه به استقبال گسترده علاقه مندان از نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، دبیرخانه کشوری به منظور دسترسی آسان و به موقع نرم افزار اندروید تلفن همراه جشنواره کتابخوانی رضوی را ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری به بخش های مختلف این نرم افزار اشاره کرد و افزود: بخش های «ثبت نام در جشنواره»، «ورود و شرکت در جشنواره»، «منابع جشنواره»، «راهنمای شرکت در جشنواره»، «نشانی نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی» و «دریافت فراخوان جشنواره» از مواردی هستند که در صفحه اول نرم افزار تلفن همراه جشنواره کتابخوانی رضوی قرار داده شده است.

 

وی، «منابع جشنواره»، «مقطع سنی کودک»، «مقطع سنی نوجوان»، «مقطع سنی جوان و بزرگسال»، «منابع گویا ویژه نابینایان» و «ویژه ناشنوایان» را از دیگر بخش های نرم افزار تلفن همراه جشنواره کتابخوانی رضوی عنوان کرد.

 

خلیل مقدم به بخش پنجم نرم افزار تلفن همراه جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره کرد و گفت: «نشانی نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی» در بخش پنجم قرار داده شده تا علاقه مندان با راهنمایی بتوانند برگه سوالات، پاسخنامه و برگه‌های نقاشی را از نزدیک ترین کتابخانه عمومی دریافت کنند.

 

خاطرنشان می شود: علاقه مندان می توانند نرم افزار تلفن همراه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را از اینجا دریافت کنند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر نماز جمعه ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان مراسم شب قدر ماه رمضان استان بوشهر اردبیل خطبه نماز جمعه جشنواره کتابخوانی رضوی کتاب و نرم افزار نرم افزار تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "محمد نادربیگی" روز یکشنبه اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا استان البرز با به کارگیری روش‌های نوین بررسی جرائم رایانه‌ای و به کارگیری اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یک اکانت تلگرامی در زمینه فیشینگ مطلع شدند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات لازم مخفیگاه متهم مورد نظر در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و نامبرده با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

نادربیگی گفت: در بازرسی از تجهیزات الکترونیک متهم که به وسیله آن‌ها اقدام به ارسال پیامک‌های جعلی ابلاغیه قضایی می‌کرد، اطلاعات بانکی بیش از ۴۰۰ کاربر شناسایی شد که تاکنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.

وی افزود: ارزش کلاهبرداری این متهم توسط کارشناسان بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

اجرای طرح مقابله با مالخران تلفن همراه سرقتی در البرز

رییس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن همراه مسروقه در سطح استان البرز خبر داد و گفت: در این زمینه از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید و ۲۰۶ موبایل به ظن سرقت کشف شد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: یکی از عوامل افزایش سرقت، سهولت فروش اموال به سرقت رفته توسط سارقان می‌باشد و این افراد با اطمینان از اینکه اموال سرقتی را به راحتی قادر به فروش خواهند بود بر تعدد و تکرار جرم اصرار می‌کنند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر بخش‌های انتظامی طی ۴۸ ساعت از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید به عمل آوردند که منجر به صدور ۱۷ اخطاریه پلمب شد.

رییس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در این طرح ۲۰۶ تلفن همراه مظنون به سرقت کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش پلیس البرز، شجاعی خاطرنشان کرد: همچنین ۶۳۶ قطعه لوازم جانبی موبایل که مظنون به سرقت بودند، در این طرح شناسایی و جمع آوری شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • «احوال و آثار محمد دبیر سیاقی» به نمایشگاه کتاب خواهد آمد
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال