Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-شهردار منطقه 20 از آماده باش بخش هاي خدماتي شهرداري منطقه 20 با هدف پاکسازي مستمر معابر پيرامون مساجد، امامزاده ها، اماکن متبرکه و افزايش امکانات عمومي، خدماتي و رفاهي پيرامون حرم حضرت عبدالعظيم(ع) به مناسبت مراسم ليالي قدر خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا از ري، فرهاد افشار با بيان اين مطلب گفت: به مناسبت ليالي قدر، تيم هاي نگهداشت و اجرايي مديريت شهري منطقه 20 در پيرامون مساجد، امامزاده ها و به ويژه حرم حضرت عبدالعظيم(ع) مستقر هستند و فعاليت هاي رفت و روب مستمر و به صورت شبانه روزي در زمان هاي پيش، حين و پس از برگزاري مراسم انجام مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افشار با اشاره به اينکه پيرامون حرم حضرت عبدالعظيم(ع) در اولويت مجموعه اقدامات مديريت شهري منطقه 20 است، افزود: با پهنه بندي انجام شده، بخش اعظمي از نيروهاي نواحي هفتگانه پيرامون اين حرم شريف مستقر شده اند و پهنه ها به نيروهاي کارگري، ادوات و ماشين آلات مورد نياز از جمله تانکر، واترجت، باب کت تجهيز شده اند.
وي ادامه داد: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان 2160 نفرساعت نيروي کارگري و 540 نفر ساعت نيروي کارشناسي و مديران در حين برگزاري مراسم در آماده باش بودند و اين روال همچنان در شب بيست و يکم و بيست و سوم ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
افشار به تسطيح و آماده سازي پارکينگ هاي موقت ويژه مراسم ليالي قدر اشاره کرد و ادامه داد: تامين روشنايي پارکينگ هاي آماده سازي شده با نصب 130 دستگاه پروژکتور و 700 متر کابل کشي در 12 موقعيت مکاني از ديگر اقدامات انجام شده است.
وي با اشاره به استقرار نيروهاي شهربان و معبربان در پارکينگ ها، گفت: دستگاه هاي خودروبر و جرثقيل در موقعيت هاي از پيش تعيين شده مستقر هستند تا ترافيک معابر پيرامون حرم حضرت عبدالعظيم(ع) مديريت به موقع مديريت شود.
شهردار منطقه 20 به افزايش امکانات رفاهي وعمومي نيز اشاره کرد و افزود: با نصب و راه اندازي 4 دستگاه سرويس بهداشتي ماموت، تعداد چشمه هاي سرويس بهداشتي پيرامون حرم حضرت عبدالعظيم(ع) به 184 مورد رسيده و همچنين در موقعيت هاي مختلف تانکرهاي آب براي استفاده زائران جانمايي شده است.
افشار ادامه داد: سرويس هاي بهداشتي در 14 موقعيت مکاني پيرامون حرم حضرت عبدالعظيم(ع) از جمله خيابان شهيد قمي، جنوب حرم، شهيدنعيمي، آستانه، ضلع جنوب حرم، سلمان فارسي، ميدان کوچک، ضلع غرب حرم، بلوار شهرداري هستند.
وي در ادامه به حضور و آماده باش تيم هاي ايمني و امداد براي مديريت بحران هاي احتمالي نيز اشاره کرد.
افشار به استقرار تيم هاي بازيافت در محورهاي اصلي برگزاري مراسم اشاره کرد و گفت: مخازن 1100 ليتري در معابر منتهي به مساجد، امامزاده ها و حرم حضرت عبدالعظيم(ع) جانمايي شده و خودروهاي بازيافت نيز در اين محدوده ها در تردد هستند و عمليات جمع آوري پسماند خشک مستمر انجام مي شود.
وي آماده سازي محيطي سيماي عمومي شهر در قالب بهسازي و رنگ آميزي المان هاي ترافيکي، مبلمان شهري، ايستگاه هاي حمل و نقل عمومي، پاکسازي نما و آرام سازي جداره هاي شهري، اهتزاز پرچم هاي مناسبتي، اکران پيام هاي مناسبتي از فضاهاي تبليغاتي را از ديگر اقدامات حوزه معاونت امورشهري و محيط زيست شهرداري منطقه 20 برشمرد.
شهردار منطقه 20 به اهميت و لزوم مشارکت شهروندان براي خدمات رساني بهينه به شهروندان تاکيد کرد و يادآور شد: سامانه 137 و کانال هاي ارتباطي شهرداري منطقه 20 آماده دريافت نظرات و درخواست هاي شهروندي براي بهتر برگزار شدن مراسم ليالي قدر و نحوه خدمات رساني تيم مديريت شهري است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امکانات رفاهي پيرامون حرم حضرت عبدالعظيم ع افزايش يافت پاکسازي شبانه روزي معابر منتهي اماکن متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه پرسپولیس به 6 بانک که بیشترین بخش آن با سهم 30 درصدی به بانک شهر اختصاص داشت، عنوان شده بود مدیریت سرخ پوشان هم به شهرداری تهران خواهد رسید که این موضوع رد شد.

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران نسبت به شایعات مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون در دست گرفتن مدیریت و خرید باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و این موضوع را تکذیب کرد.

محمدخانی در توئیتی پیرامون ورود به مدیریت باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داده و نوشته است:

«با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و هم‌چنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.»

دیگر خبرها

  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری