Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وزارت ارتباطات با انتشار یک نظرسنجی از مشترکان تلفن همراه خواسته است که در مورد کاهش یا افزایش پیامکهای تبلیغاتی موبایل نظر خود را اعلام کنند.

این نظرسنجی حدود ۵ ماه پس از اعلام ضرب الاجل رئیس جمهور مبنی بر حل معضل پیامکهای تبلیغاتی و مزاحم، منتشر شده است. طی این مدت وزارت ارتباطات روش‌های مختلف مقابله با پیامکهای تبلیغاتی را مدنظر قرار داده است که در مهمترین اقدام انجام شده، تاکنون بیش از ۱۲۷ هزار سیم کارت شخصی که مبادرت به ارسال پیامکهای تبلیغاتی انبوه می‌کردند قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال برخورد با دفاتر خدماتی فروش سیم کارتهای بی نام و نشان و فعالیت سامانه ستاره ۸۰۰ برای لغو پیامکهای دریافتی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

هم اکنون وزارت ارتباطات با انتشار نظرسنجی در پرتال این وزارتخانه از کاربران خواسته است که در نظرسنجی شرکت کرده و اعلام کنند که آیا تعداد پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی شأن کاهش پیدا کرده است یا خیر.

برمبنای آخرین آمار نظرسنجی از میزان رضایت کاربران از کاهش پیامکهای تبلیغاتی، ۵۵.۶ درصد شرکت کنندگان اذعان دارند که دریافت این پیامک‌ها کاهش یافته است اما ۴۴.۴ درصد از مشترکان همچنان از تعداد بالای این پیامکها ناراضی اند.

وزارت ارتباطات انتشار این نظرسنجی را با هدف مشارکت بیشتر و همچنین آگاهی مسئولان از دیدگاه مردمی انجام داده است.

این وزارتخانه با راه اندازی بخش نظرسنجی در پرتال وزارت ارتباطات اعلام کرده است: «از آنجایی که دیدگاه‌های مردمی از اولویتهای وزارت ارتباطات است، این وزارتخانه قصد دارد که از این پس مسائل مهم و مرتبط با این حوزه را که نیاز به سنجش میزان رضایت مردم دارد به نظرخواهی بسپارد.

کد خبر 4625702 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: نظرسنجی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مزاحمت پیامکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع فعالان حوزه آی سی تی کردستان گفت: برای توسعه اقتصاد دیجیتال و خدمات نرم‌افزاری مرزی بودن استان کردستان می‌تواند به عنوان یک مزیت مورد توجه قرار گیرد.

عابدی با اشاره به اینکه سال گذشته در 10استان کشور فعالیت دیجیتالی ویژه دانش‌آموزان انجام شد افزود: با همکاری وزارت آموزش و پرورش امسال 10 هزار دانش‌آموز کردستانی مهارت‌های دیجیتال را آموزش می‌بینند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: سال گذشته برای تأمین مالی شرکت‌ها در کشور 2هزارو 600میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

وی؛ در ادامه از احصا‌ء‌ مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه صنعت در استان کردستان و چاره‌اندیشی برای پیگیری و رفع آن‌ها از طریق وزارتخانه خبر داد.

سوری رییس پارک علم و فناوری استان هم عنوان کرد: 60 شرکت در استان کردستان در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت دارند.

کمبود تسهیلات و حمایتهای مالی از مطالبی بود که توسط صاحبان شرکتهای فناوری اطلاعات در این جلسه بیان شد.

دیگر خبرها

  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان