Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و با حضور رئیس جمهور از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی جاکارتا تجلیل خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در دویست و پنجمین نشست شورای معاونان این وزارتخانه با یادآوری روند پرداخت پاداش‌های قهرمانان و مدال آوران ورزش ایران در طی شش سال گذشته اظهارداشت: ده مراسم تجلیل از قهرمانان از سال ۹۲ تاکنون برگزار شده و دولت در موضوع پرداخت پاداش قهرمانان ورزش بسیار خوش‌حساب بوده است، بطوری‌که پاداش معوقه سال‌های ۹۰ تا ۹۲ که به دولت دهم برمی‌گشت توسط وزارت ورزش و جوانان دولت یازدهم پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با تشکر از همت همه قهرمانان، مربیان، روسای فدراسیون‌ها، کارشناسان و مدیران مجموعه ورزش کشور گفت: هدف همه ما سربلندی نام ایران و به اهتزار در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بین‌المللی المپیکی و جهانی است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران گفت: در مبارزه با آمریکا و دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام همه کنار هستیم و ایستادگی پهلوانان و قهرمانان در شرایط ویژه تحریم کنار مردم، قوت قلب و اعتماد به نفس کشور را در ادامه این راه و مبارزه با آمریکا بیشتر می‌کند.

سلطانی‌فر یازدهم خرداد را موعد مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اعلام و تصریح کرد: هم زمان با ماه مبارک رمضان و با حضور روحانی رئیس جمهور از مدال آوران بازی‌های آسیایی جاکارتا تجلیل خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت ورزش مسعود سلطانی فر حسن روحانی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو

وزیر ورزش و جوانان در پیامی قهرمانی ملی‌پوشان ووشو در مسابقات انتخابی جام‌جهانی را تبریک گفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیامی  قهرمانی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو که با 20 مدال رنگارنگ و با اقتدار کسب شد را تبریک گفت.

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

متن پیام وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

رقابت‌های انتخابی جام جهانی ووشو در چین، آنچنان با درخشش ایران همراه بود که هر 14 ووشوکار کشورمان موفق به کسب مدال شدند و قهرمانی تیمی این دوره‌ از رقابت‌ها در مهد ووشوی دنیا، با قهرمانی مقتدرانه همراه بود.

20 نشان  از هر 14 ووشوکار ایران در بخش آقایان و بانوان به تفکیک با 13 مدال طلا، 5 نقره و 2 برنز در رقابت با 300 ورزشکار از 38 کشور دنیا به ارمغان آمد تا نمادی از اقتدار مجدد این ورزش رزمی مهیج را بار دیگر در  یک رویداد رقابتی مهم نظاره‌گر باشیم.

به کلیه‌ی قهرمانان و اعضای کادر فنی و سرپرستی و همچنین کادر مدیریتی فدراسیون ووشو که در هر دو بخش بانوان و آقایان، جلوه‌ی باشکوهی از برنامه‌ریزی، تلاش و مدال را بروز دادند، تبریک می‌گویم و امیدوارم همچنان این درخشش‌های رشته‌ی پرافتخار ووشو استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!