Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@23:47:59 GMT

نظر احمد توکلی درباره جنگ با آمریکا و فساد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۹۸۰۳

نظر احمد توکلی درباره جنگ با آمریکا و فساد

تین‌نیوز | 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگرچه آمریکا در منطقه حضور دارد، اما جنگ رخ نمی‌دهد، جمهوری اسلامی با حمله نظامی ساقط نمی‎شود بلکه اگر از فساد جلوگیری نشود، قطعا خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، احمد توکلی گفت: امروزه کسانی با طرح‌هایی که در کشور از روی بی‌خردی اجرا می‌کنند شرایطی به وجود آورده‌اند که به بی‌عدالتی دامن می‌زنند و فساد مالی را رواج می‌دهند و الگوهایی که با سیاست‌های غلط اتخاذ شده است، خرمشهرهای پیش روی ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسوول، مجرمان و مفسدان، یقه سفیدان خائنی هستند که قربانیان آن‌ها زنان و کودکان خیابانی، بیکاران و افسرده‌دلان هستند که اینان از اشرار هستند، لذا امروز از حاکم شدن این عده و افزایش آنان باید ترسید و جلوگیری کرد.

توکلی افزود: با مبارزه و پیکار باید کشور را از فساد برهانیم چرا که جمهوری اسلامی نه با حمله نظامی و نه با کودتا براندازی نمی‌شود بلکه اگر از فساد جلوگیری نشود، قطعا جمهوری اسلامی ساقط می‌شود.

توکلی به ۴۰۳ میلیون سپرده بانکی در کشور اشاره کرد و گفت: 0/4 درصد از این حساب‌ها مالکیت ۵۲ درصد مجموع سپرده‌ها را دارند و ۴۸ درصد بقیه در اختیار ۹۹.۶ درصد است که این امر بیانگر فقر، فاجعه و خجالت است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جنگ فساد اقتصادی توکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات گلستان در مراسم گرامیداشت شهید صادق شیبک در گالیکش با بیان اینکه وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود گفت: با عملیات وعده صادق و جبهه مقاومت سیلی محکمی به دشمن زده شد و با این اقدام نیرو‌های اسلام همه کشور‌ها عظمت ایران اسلامی را مشاهده کردند.

حجت الاسلام موسوی پارسایی افزود: امروز پاسداری از آرمان‌های شهداء و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه وظبفه همه ماست.

همچنین مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی و شهدای پایگاه مقاومت مسجد امام علی (ع) آزادشهر با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد.

شهید صادق شیبک نهمین شهید و حاج احمد غلامی چهاردهمین شهید مدافع حرم از استان گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد | انگ زدن بی‌حجابی را حل نمی‌کند
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • احمد خاتمی : به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد/ حجاب از ضروریات دین است، بی حجابی خلاف شرع و قانون است/ در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود