Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله عباس کعبی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس امسال و به ویژه تقارن آن با افزایش تلاش‌های امریکا و رژیم صهیونیستی برای پیشبرد طرح «معامله قرن» گفت: جبهه مقاومت در برابر جبهه رذالت، خباثت و استکبا و مزدوران منطقه‌ای آنها که نماد ذلت عربی و اسلامی هستند، پیروزی‌های گسترده و پی در پی به دست آورده که نمونه آن در غزه، لبنان، سوریه و عراق در برابر داعشی‌ها و انصارالله یمن در مقابل عربستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگرانی از امنیت اسرائیل؛ دلیل اصلی عربده‌کشی‌های این روزهای امریکا

وی با بیان اینکه این پیروزی‌ها طرح «معامله قرن» را به شکست کشانیده و امریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه به استیصال کشیده شدند و ضربه‌های سنگینی به آنها وارد شده است، گفت: لشگرکشی و عربده‌کشی آمریکا در منطقه برای ایجاد رعب و وحشت به ویژه در ایران به عنوان پرچمدار اصلی محور مقاومت و به تبع آن متحدان ایران در جبهه مقاومت بوده است تا با تسلیم شدن ایران و نشستن پای میز مذاکره سایر اعضای محور مقاومت نیز دچار انفعال شده و در ادامه بتوانند با خیال راحت‌تری به سمت تحقق طرح معامله قرن حرکت کنند.

آیت‌الله کعبی اظهار کرد: اما به تدریج وقتی امریکایی‌ها با انسجام درونی و اجماع ملی در ایران روبرو شدند و استراتژی رهبر معظم انقلاب مبنی بر «نه جنگ، نه مذاکره» به یکصدایی در میان ملت و مسئولان منجر شد، از مواضع خود عقب‌نشینی کردند و گفتند ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اینها نشانه این است که به سال‌های زوال و نابودی امریکا و رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر می‌شویم و این لفاظی‌های توخالی و هیاهوها و سروصداها خود بیانگر خالی بودن دست آنها در صحنه عمل است.

نزدیک شدن صهیونیست‌ها به نابودی با حضورهر ساله و باشکوه در راهپیمایی روز جهای قدس

وی با اشاره به وعده رهبر معظم انقلاب مبنی بر نایبدوی رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده، گفت: از زمان بیان این مسئله چند سال گذشته و هر سال که ملت ایران و امت اسلام در راهپیمایی روز قدس حضوری باشکوه و گسترده پیدا کنند و موضوع فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف را به عنوان موضوع اول جهان اسلام فریاد بزنند، یکسال دیگر به نابودی این رژیم کودک‌کش نامشروع نزدیک‌تر می‌شویم.

آیت‌الله کعبی تأکید کرد: بخش عمده تلاش‌ و تقلای امریکا برای مقابله با ایران و محور مقاومت نیز به خاطر نگرانی از امنیت اسرائیل است و طرح معامله قرن نیز تنها یک کار تبلیغاتی و برای روحیه دادن به این رژیم رو به زوال جعلی است که جز امریکا و رژیم‌های مرتجع منطقه، نه تنها با مخالفت جهان اسلام مواجه شده بلکه سایر کشورهای جهان نیز آن را قبول ندارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان ابراز کرد: لذا برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در جغرافیای جهان اسلام و سایر نقاط جهان خط بطلانی بر طرح عقیم معامله قرن و افشاکننده چهره واقعی حامیان عربی اسلامی رژیم صهیونیستی است.

گفت‌وگو از مهدی مخبری

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: روز جهانی قدس فلسطین آیت الله کعبی طرح معامله قرن جبهه مقاومت ارتجاع منطقه ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر راهپیمایی زنان علیه بی‌حجابی در تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 همزمان با اجرای دوباره مدل گشت ارشاد برای برخورد با زنان بی‌حجاب و شکل گیری موجی از انتقادات نسبت به تبعات احتمالی اجرای این طرح، جمعی از زنان با شعارهای مقابله با بی‌حجابی و امر به معروف، در برخی خیابان‌های پایتخت راهپیمایی کردند. تصاویر این تجمع را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟
  • غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند
  • پیام «وعده صادق» به قیمت نفت در بازارهای جهانی
  • همشهری:چین و امریکا ۱۵۰۰ میلیارد دلار رابطه مالی دارند، هیچ روز مشترک کاری هم ندارند، پس دنبال تعطیلی شنبه نباشید /۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • تصاویر راهپیمایی زنان علیه بی‌حجابی در تهران