Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی فضل‌الهی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در آبفای غرب استان تهران با بیان اینکه کاهش آب بدون درآمد از جمله مهم‌ترین اهداف آبفای شهرها و شهرک‌های غرب تهران غرب استان تهران بوده و تعویض کنتورهای فرسوده و خراب بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری تا کنون ۴۲۷ دستگاه کنتور آب در سطح این مناطق تحیت پوشش تعویض شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گستردگی مناطق زیر پوشش این شرکت شامل شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد افزود: از دیگر معضلاتی که موجب افزایش آب بدون درآمد شده است وجود انشعاب‌های غیرمجاز و در نتیجه استفاده بی‌رویه متخلفان از این گونه انشعاب‌هاست.

فضل‌اللهی در ادامه بیان داشت: در اردیبهشت‌ماه امسال ۱۹۴ رشته انشعاب غیرمجاز آب شناسایی و به مجاز بدل شده است و علاوه بر آن ۱۴۵ رشته انشعاب غیرمجاز تا زمان تعیین تکلیف امکان ارائه خدمت و دریافت هزینه تخلفات آن قطع شده است.

کد خبر 4626174

منبع: مهر

کلیدواژه: آبفا غرب استان تهران کنتور آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ زمان اله کریمی گفت: بر اساس خبرهای مردمی مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در یکی از روستا‌های این شهرستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از گرفتن مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل یک دستگاه کمپرسور که در حال فعالیت حفاری بود را به همراه ۲ دستگاه خودرو توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان این که وسایط توقیفی به پارکینگ انتقال داده شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران