Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که در تمامی توافقات امضا شده با اسرائیل بازنگری به عمل خواهد آمد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای‌ الیوم، محمد اشتیه، نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: ما در شورای ملی و مرکزی فلسطین در توافقنامه‌های امضا شده با اسرائیل تجدیدنظر خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌توان همچنان اسرائیل را به رسمیت شناخت در حالی که تل آویو ما را به رسمیت نمی‌شناسند.

اشتیه همچنین تصریح کرد: اسرائیل سعی دارد جنگی را علیه تاریخ ما به راه بیندازد و روایت ما درباره مسجدالاقصی و نیز روایت مسیحیان را تحریف کند و روایتگری یهودیان را جایگزین آن کند، اما اسرائیل هر کاری کند، تاریخ ما را تحریف نخواهد شد چرا که ریشه‌های ما در زمین محکم است.

شورای ملی فلسطین سه سال پیش اعلام کرد، تا زمانی که اسرائیل کشور فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ را به رسمیت بشناسد، رویکرد فلسطین مبنی بر به رسمیت شناختن اسرائیل را به حالت تعلیق درمی‌آورد.

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین گفت: رویکردهای مرحله جدید ترسیم می‌شود و مهمترین این رویکردها تقویت استقامت و پایداری شهروندان در اراضی فلسطین است و ما برای تقویت استقامت شهروندان، پایان دادن به اختلافات، وحدت جغرافیایی، جمعیتی و موسسات ملت فلسطین تلاش خواهیم کرد. ما خواهان رشد و توسعه اقتصادی استان‌های فلسطینی هستیم.

اشتیه از فلسطینی‌هایی که خارج از اراضی فلسطین زندگی می‌کنند، خواست که به سرزمین خود بازگشته و در آن سرمایه گذاری کنند. وی تاکید کرد که دولت هرگونه تسهیلاتی را به آنها ارائه خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسراييل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

کد خبر 6089283

دیگر خبرها

  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • وزیر دارایی اسرائیل: باید تمامی غزه را نابود کنیم
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • این کشور هم فلسطین را به رسمیت شناخت
  • جامائیکا نیز کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • جامائیکا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد