Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@23:22:45 GMT

سیدحسن خواستار حضور مسلمانان در روز قدس شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۰۴۲۷

سیدحسن خواستار حضور مسلمانان در روز قدس شد

نصرالله روز قدس که از سوی امام خمینی پایه گذاری شده است را نماد مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی خطاب کرد و خواستار حضور پررنگ مسلمانان در تظاهرات این روز شد

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، سید حسن نصرالله روز شنبه طی سخنرانی به مناسبت سالگرد پیروزی نیروهای حزب الله در آزادسازی کامل کشور لبنان از همه مسلمانان جهان خواست در تظاهرات روز قدس شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نصرالله روز قدس که از سوی امام خمینی پایه گذاری شده است را نماد مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی خطاب کرد و خواستار حضور پررنگ مسلمانان در تظاهرات این روز شد. وی گفت: در روزهایی که دشمن نقشه معامله قرن را پی ریزی می کند اهمیت برگزاری تظاهرات روز قدس اهمیت دوچندان پیدا کرده است.

 

حسن نصرالله معامله قرن را نقشه غربی ها با همکاری صهیونیستها برای نابودی فلسطین عنوان کرد و افزود: همگی در برابر این مسئله مسئولیت داریم. واکنش یکپارچه همه گروه‌های فلسطینی در تحریم نشست بحرین قابل ستایش است.

 

دبیر کل حزب الله به پیروزی مقاومت اسلامی در برابر صهیونیست ها در جنگ سال 2000 میلادی اشاره کرد و گفت: آنچه در آن سال اتفاق بود شکست کامل صهیونیستها و پیروزی آشکار لبنان بود.

 

وی افزود: آمریکایی‌ها بر عدم بازگشت آوارگان سوری به وطنشان قبل از انتخابات ریاست جمهوری سوریه اصرار دارند و بعضی‌ها هم تلاش می‌کنند تا به مسئله آوارگان سوریه جنبه قومی و منطقه‌ای بدهند، در حالی که علت اصلی اختلاف در بازگشت آوارگان سوری به کشورشان، سیاسی و مربوط به انتخابات پیش‌روی این کشور است. لبنانی‌ها همه برای بازگشت آوارگان سوریه به کشور آماده کمک هستند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان شب قدر مراسم شب قدر قرآن خسارت سیل استان بوشهر خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد جشن روزه اولی ها مقاومت لبنان سید حسن نصرالله فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور در حالی وارد پنج هفته پایانی خود شده است که تب رقابت‌های این دوره نه تنها معطوف به صدر و قعر جدول شده است بلکه ناهنجاری روی سکوی تماشاگران نیز باعث ایجاد حساسیت‌های کاذب شده است.

حاشیه‌های به وجود آمده در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته گذشته باعث حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون در جلسه کارگروه ویژه وزارت ورزش شد تا او شخصا پیگیر ماجرا شود.

تاج که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران زن در ورزشگاه تنگ‌تر شود. از این رو در ۵ هفته پایانی روی حضور ارکان قضایی و حقوقی فدراسیون همچون کمیته‌های اخلاق و انضباطی حساسیت بیشتری به خرج داده است تا آنها با ناظران ویژه در هر یک از بازی‌ها تصمیمات فوری برای برخورد با برهم زنندگان نظم و انضباطی در هر یک از دیدارها را در کمترین زمان ممکن بگیرند.

تاج در جلسه به ارکان قضایی فدراسیون اعلام کرده است تصمیم‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با توجه به فشردگی رقابت‌ها بگیرند تا هرگونه جریمه ای شامل فصل جاری شود و به لیگ برتر فصل آینده نکشد.

باید دید عملکرد کمیته‌های اخلاق و انضباطی در هفته‌های پایانی تأثیر بازدارنده ای روی این موضوع خواهد گذاشت یا تأثیری در حجم تنش‌ها در داخل بازی و همچنین نیمکت‌های مربیان و طرفداران حاضر در ورزشگاه نخواهد گذاشت.

کد خبر 6097687

دیگر خبرها

  • بازگشت صدرنشین لیگ آزادگان به جاده برد/ پیروزی چادرملو و فجرسپاسی
  • تلویزیون بی‌خیال گربه‌های عیاری شد؟ بازگشت «۸۷ متر»
  • بازگشت آقای گل به استقلال؟
  • ببینید | افشاگری بزرگ نصرالله رادش؛ممنوع‌التصویری تا اتهام مصرف کوکایین!
  • بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها
  • بازگشت احتمالی آرش برهانی به استقلال
  • «نه» منچستر به مورینیو/ آقای خاص سرمربی تیم دسته دومی عربستان می‌شود؟
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع