Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش انصارالله یمن از کنترل بر پایگاه‌های نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن در منطقه نجران عربستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه ماهواره‌ای المسیره، جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که نیروهای این جنبش بر سه پایگاه در منطقه نجران واقع در جنوب غرب عربستان که محل استقرار نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن است، کنترل یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المسیره گزارش داد، نیروهای انصارالله با آغاز عملیات‌هایی علیه چند پایگاه در الشبکه و السدیس واقع در منطقه نجران، موفق شدند کنترل سه پایگاه را به دست بگیرند.

این شبکه ماهواره‌ای افزود: تعدادی از نظامیان وابسته به دولت مستعفی یمن از جمله یک فرمانده گردان آنها در این عملیات کشته شدند.

طبق گزارش المسیره، چهار سرباز سودانی که در عملیات ائتلاف عربی شرکت داشتند، در حمله نیروهای انصارالله به پایگاه‌های شرق الدود زخمی شدند.

انصارالله پیش از این از پیشروی خود در درگیری‌ها با ارتش دولت مستعفی یمن در استان البیضاء خبر داده بود.

مرکز اطلاع‌رسانی این جنبش در توئیتی اعلام کرد، انصارالله عملیاتی را علیه پایگاه‌های ارتش مستعفی در جبهه قانیه واقع در شمال استان البیضاء اجرا کرد.

این مرکز با اشاره به تلفات و خسارات وارد شده به نیروهای دولت مستعفی در این عملیات اعلام کرد: عملیات با کنترل نیروهای انصارالله بر دو پایگاه پایان یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انصارالله یمن نجران عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، نظامیان صهیونیست به صورت گسترده به شهر طولکرم واقع در کرانه باختری حمله کرده و با بولدوزرهای خود خیابان‌های این شهر را تخریب کردند.

در جریان حمله عناصر متجاوز به شهر طولکرم برق این منطقه به صورت گسترده قطع شده بود.

نیروهای مقاومت فلسطین نیز در این میان برای مقابله با تجاوز نظامیان صهیونیست وارد صحنه نبرد شده و با بمب‌های دست ساز تجهیزات این عناصر را در اردوگاه نور شمس واقع در طولکرم هدف قرار دادند.

عناصر صهیونیست به مسجد الشهدا واقع در اردوگاه طولکرم نیز حمله کردند.

روز گذشته نیز گردان‌های قسام با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند نظامیان اشغالگر صهیونیست را در پایگاه نظامی کرم ابو سالم و اطراف آن با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری رجوم هدف قرار دادند.

گردان‌های قسام تاکید کردند که در عملیاتی مشترک با گروهان‌های قدس پایگاه صهیونیستی کرم ابو سالم را هدف حمله موشکی قرار دادند.

بنابر اذعان منابع عبری در این حمله دست کم سه نظامی صهیونیست کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

پیشتر نیز منابع عبری اذعان کردند که این رخداد در جریان نبرد زمینی غزه، رخدادی غیر عادی بوده و در پی آن بالگردهای متعددی برای انتقال زخمی‌ها به پایگاه کرم ابوسالم اعزام شدند.

کد خبر 6097816

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • ارتش اوکراین مجبور به جیره‌بندی مهمات شد
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین