Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:32:35 GMT

بودجه امسال شهرداری مهریز ۱۸ میلیارد تومان تعیین شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۰۶۵۹

بودجه امسال شهرداری مهریز ۱۸ میلیارد تومان تعیین شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آخوندی، صبح امروز در نشستی خبری اظهار داشت: طرح‌های در دست اقدام شهرداری شامل ساختمان شهرداری، آسفالت شهرک زارعین و سلمان، طرح ساماندهی پیاده روها، آزادسازی خیابان‌ها، بهسازی محلات قدیمی، ساخت المان شاخص و ویژه فضاسازی با آب‌های پایدار، احداث غسالخانه و نصب روشنایی با چراخ‌های ویژه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... است.

وی با اشاره به اینکه مهریز از جمله شهرستان‌هایی است که بیشترین میزان آزادسازی را در استان دارد، عنوان کرد: آزادسازی خیابان آیت الله منتظری در سه فاز انجام می‌شود که در فاز یک آن شامل آزادسازی ۱۷۰ پلاک است که تنها شش پلاک باقی‌مانده که محدودیت مالی برای آن وجود و زمین‌ها به نرخ کارشناسی به شهرداری واگذار می‌شود و تنها نیازمند همکاری مردم هستیم که در آزادسازی‌ها حقی از شهروندی ضایع نشود.

آخوندی خاطرنشان کرد: شهرستان مهریز ۵۰ هکتار فضای سبز دارد و شهرداری قصد افزودن فضای سبز را ندارد به جز پارک بانوان که نیازمند فضای سبز بود.

وی عنوان کرد: با توجه به اقدامات بازآفرینی شهری با برنامه ریزی دقیق شهروندان را در محلات و بافت‌های قدیمی و تاریخی سکونت می‌دهیم تا از هزینه اضافی برای دولت کاسته شود.

به گزارش مهر، شهرستان مهریز به عنوان باغ‌شهر یزد در فاصله ۳۰ کیلومتری از مرکز استان قرار گرفته و یکی از شهرستان‌های مهم استان به شمار می‌رود.

کد خبر 4626223

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان مهریز یزد احمد آخوندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سجاد موسوی سرپرست دبیرخانه HSE شهرداری تهران که در این سازمان مستقر است، اظهارداشت: با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران طرح بازرسی HSE از بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران توسط ادارت HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد.

وی افزود: در این طرح تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزامات قانونی تعداد ۱۵۶۱۴ عدم انطباق (موارد ناایمن) شناسایی شد که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از تعداد مذکور ۷۷۷۷ مورد رفع و باقیمانده در دست پیگیری است.

کد خبر 6091867

دیگر خبرها

  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟