Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@14:54:18 GMT

باز هم کتک کاری در فوتبال بانوان!

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۰۷۸۰

ساعت24 -کتک کاری در لیگ فوتبال بانوان باز هم بازیکنی را راهی بیمارستان کرد، اما این بار مسئولان حراست ورزشگاه هم با بازیکنان درگیر شدند.

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان پنج‌شنبه، دوم خرداد ماه برگزار شد و در حالی که به نظر می‌رسید دختران فوتبالیست هفته آرامی را پشت سر گذاشتند، اما با گذشت چند روز از مسابقات و منتشر شدن فیلم‌هایی از رقابت‌های لیگ مشخص شد حواشی همچنان بر لیگ بانوان سایه انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از این قرار است که در بازی دو تیم خلیج فارس شیراز و پالایش گاز ایلام که با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده شیراز به پایان رسید بین اعضای تیم‌ها و بازیکنان پالایش و حراست ورزشگاه محل برگزاری بازی، درگیری فیزیکی شکل گرفته است.
حتی به گفته فاطمه حیاتی، سرمربی تیم ایلام، یکی از مردان حراست با مشت به شکم بازیکن این تیم می‌زند و این بازیکن راهی بیمارستان می‌شود. "حیاتی" سرمربی تیم ایلام گفت: "در جریان بازی اعتراضاتی را به داوری داشتیم، چون داوری تا حدودی ضعیف بود، اما بعد از اینکه بازی تمام شد، هنوز در زمین چمن بودیم که صدای داد و فریاد آمد و گفتند که در رختکن دعوا شده است. وقتی به رختکن رفتیم، دیدیم یکی از مسئولان حراست ورزشگاه به شکل بدی با بازیکنان من رفتار کرده است و با مشت به شکم "سارینا فرج اللهی" بازیکن شماره ۲۶ تیمم زده است.
او افزود: به خاطر این اتفاق تا چهار صبح بیمارستان بودیم و از سارینا عکس و سونوگرافی گرفتیم. آن گونه که سارینا به من گفت، وقتی می‌خواست داخل رختکن شود نمی‌دانم به چه شکلی در را باز کرده که مسئول حراست بدش آمده. اما هر اتفاقی افتاده باشد و به هر شکلی باز کرده باشد آیا آن رفتار درست بود؟


حیاتی ادامه داد: وقتی رفتم تا میانجیگری کنم مرا هم هول دادند که اگر خودم را کنترل نکرده بودم با سر به دیوار می‌خورد. یکی از اعضای کادر فنی حریف هم که مرد بود آمد و او هم وارد دعوا شد. حتی مسئول حراست گوشی کمک مربی مرا گرفت. نمی‌گویم مقصر تمام این اتفاقات بازیکنان حریف بودند، اما بازیکنان مرا زدند. بازی بعدی ما با تیم سیرجان است، اما چند نفر از بازیکنانم به خاطر اتفاقات آن شب درد دارند".
حیاتی می‌گوید تمام اسناد و مدارک اتفاقات پنج شنبه شب را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تحویل داده تا تصمیم لازم در این مورد گرفته شود.
پیش از این در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان و در دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان درگیری‌های به وجود آمده بود که در این درگیرها یکی از بازیکنان ذوب آهن راهی بیمارستان شد.
حواشی هفته‌های اخیر فوتبال بانوان زیاد شده و انتظار می‌رود علاوه بر تصمیمات درستی که فدراسیون فوتبال لازم است در این مورد بگیرد، بازیکنان و تیم‌ها هم بر اصول اخلاقی پایند باشند و با دوری از خشونت منجر به اتفاقات ناخوشایندی از این دست نشوند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی هیأت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های اتحاد ستارگان و آرمان آفرینان از لیگ دو فوتبال تهران و ضرب و شتم داور مسابقه و عوامل برگزاری، کمیته انضباطی هیأت فوتبال استان تهران به دستور میرشاد ماجدی به طور ویژه تشکیل جلسه داد و درنهایت این نشست منجر به صدور حکم موقت علیه خاطیان این مسابقه شد. قرار است بعد از بررسی‌های دقیق آرای قطعی انضباطی متخلفان اعلام شود.

متن دستور موقت هیأت فوتبال استان تهران به شرح ذیل می‌باشد:

در مسابقه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ بین تیم‌های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده سنی دسته دوم جوانان با عنایت به گزارش مقامات رسمی مسابقه بازی، فیلم و عکس‌های وقایع بازی و سایر ادله و اطلاعات موجود، با توجه به اینکه نامبردگان در ذیل این دستور قضائی از جمله متهمین ارتکاب اقدامات خشونت بار غیر ورزشی و مغایر مبانی اخلاقی موضوع تخلفات انضباطی هستند، بدین وسیله در راستای حفظ انضباط و رعایت سلامت ورزشی، مقابله با رفتارهای هنجارشکنانه و موهن در جریان برگزاری مسابقات، صیانت از حقوق و جایگاه مقامات رسمی برگزاری مسابقات از جمله تیم داوری و جلوگیری از پیامدهای ناگوار و جبران ناپذیر، مستند به ماده ۱۰۰ آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، دستور موقت احتیاطی مبنی بر توقف فوری و ممانعت از هر گونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و همچنین عدم اجازه ورود نامبردگان به ورزشگاه‌ها عجالتاً نسبت به افراد یاد شده تا رسیدگی به اتهامات ایشان و صدور رأی تا اطلاع ثانوی صادر می‌گردد: ۱. آقای میثم سهیل پور (سرمربی تیم اتحاد ستارگان) ۲. آقای میلاد منصوری (سرپرست تیم اتحاد ستارگان) ۳. آقای محمدحسین امیری (بازیکن شماره ۶۶ تیم اتحاد ستارگان) ۴. آقای امیرحسین وحیدی (بازیکن شماره ۲ تیم اتحاد ستارگان) ۵. آقای حسن عبدل علیزاده (سرمربی تیم امید اتحاد ستارگان)

مضافاً به موجب این دستور موقت تیم اتحاد ستارگان مکلف به برگزاری مسابقات آتی خود بدون حضور تماشاگران خواهد بود.

بدیهی است با تکمیل اطلاعات و انجام تحقیقات مقدماتی، بر اساس بررسی‌های به عمل آمده در چهارچوب صلاحیت کمیته انضباطی و اخلاق نسبت به سایر خاطیان نیز تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد و علاوه بر فرآیند رسیدگی به تخلفات انضباطی ارتکابی در خلال این مسابقه و همچنین در حاشیه این بازی، امکان پیگیری، رسیدگی و تعقیب متهمین از طریق مراجع قضائی عمومی و رسمی کشور به قوت خود باقی است.

شایان ذکر می‌باشد در صورت صدور حکم محکومیت، میزان محرومیت ناشی از اجرای دستور موقت در هنگام اجرای رأی محاسبه و از آن کسر خواهد شد. رأی صادره بلافاصله قابل اجرا و در عین حال ظرف دو روز قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف می‌باشد.

کد خبر 6089890

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن