Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ آرش خلخالی فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود  در تشریح این خبر گفت :در پی دریافت گزارشی مبنی بر چندین فقره سرقت سیم کابل هوایی برق در روستا‌های سطح حوزه استحفاظی و محور‌های مواصلاتی، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی افزود: بلافاصله با انجام اقدامات اطلاعاتی و راه اندازی گشت‌های ویژه کوپ و پلیس‌های تخصصی، ماموران موفق شدندسارقان را در حین حضور در سطح حوزه استحفاظی و قبل از اقدام به سرقت شناسایی ودریک عملیات غافلگیرانه دستگیرکنند.

وی با اشاره به اینکه: دراستعلام‌های صورت گرفته مشخص شدمتهمان ازسارقان حرفه‌ای وسابقه دار اهل و ساکن شهرستان زنجان هستند، افزود:هر سه متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند از مردم خواست موارد مشکوک را با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.   انتهای پیام/ن     دستگیری سارقین در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد

عسگری معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در شهرکرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

انهدام باند سارقان جیب بر در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: ۸ سارق سیم برق که به صورت گروهی اقدام به سرقت کابل‌های برق و خرید و فروش آن‌ها می‌نمودند، با صدور دستورات قضایی دستگیر و با صدور قرار متناسب روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران