Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- شوراي صدور پروانه ساخت آثار غير سينمايي با ساخت 13عنوان فيلم نامه موافقت کرد.
به گزارش آريا، در جلسات اخير شوراي پروانه ساخت آثار غير سينمايي که با حضور اکثريت اعضاء برگزار شد، براي فيلمنامه‌هاي بلند داستاني «مرز سرخ» به تهيه کنندگي و کارگرداني مهران مهدويان، مستند «مسابقه» به تهيه کنندگي و کارگرداني منيژه حکمت، فيلم کوتاه «تاول» به تهيه کنندگي اصغر نصيري و کارگرداني حميد سليماني، فيلم کوتاه «سرباز» به تهيه کنندگي دانشگاه سوره و کارگرداني جواد خورشا، مستند «مسجد جامع شهر رم» به تهيه کنندگي علي اکبر فاتحي پيکاني و کارگرداني جهانگير الماسي، مستند «گسترش زبان فارسي» به تهيه کنندگي علي اکبر فاتحي پيکاني و کارگرداني جهانگير الماسي، فيلم کوتاه «برجک 7» به تهيه کنندگي حسين برزگر آزاد گله و کارگرداني امير حاتمي، مستند «قصري با ديوارهاي قرمز» به تهيه کنندگي و کارگرداني عباس رزيجي، فيلم کوتاه «آخر وقت» به تهيه کنندگي حسين برزگر آزاد گله و کارگرداني هادي برزگر، مستند «گل کوچک» به تهيه کنندگي بهتاش صناعي‌ها و کارگرداني امير زويني، مستند «آزمون سراسري» به تهيه کنندگي و کارگرداني امير پارسا آرا، فيلم کوتاه «همين که گوش بدي کافيه» به تهيه کنندگي و کارگرداني اسرافيل شيرازي و فيلم کوتاه «اقتصاد کوچک» به تهيه کنندگي و کارگرداني شاهرخ فائض پروانه ساخت آثار غير سينمايي صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين در جلسه شوراي پروانه نمايش خانگي با نمايش قسمت جديد سريال نهنگ آبي موافقت شد و همچنين براي فيلم سينمايي ايراني «کبريت سوخته» به تهيه کنندگي امير حسين شريفي و کارگرداني کاظم معصومي پروانه نمايش خانگي صادر شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه قیلچ، پنجاه و هفتمین برنامه «مستندات یکشنبه» که زیرمجموعه سینماتک خانه هنرمندان ایران به پخش فیلم‌های مستند می‌پردازد، به نمایش فیلم مستند «قلیچ» به کارگردانی مصطفی پوریا نوری و تهیه‌کنندگی احسان اطمینان اختصاص دارد.

این برنامه ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت در سالن ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با حضور محمد بزرگ نویسنده و منتقد سینما، احسان اطمینان تهیه‌کننده مستند و پوریا نوری کارگردان اثر برگزار خواهد شد.

کد خبر 6098523 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی