Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@01:33:40 GMT

پایین کشیدن کشتی‌گیر ایرانی از سکو قانونی بود!

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۱۳۷۶

پایین کشیدن کشتی‌گیر ایرانی از سکو قانونی بود!

یک طلای ایران در جام ساساری ایتالیا با یک سهل‌انگاری از دست رفت و به نظر می‌رسد اعتراض به اتحادیه جهانی هم فایده ای نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم ملی کشتی آزاد در شرایطی به کار خود با عنوان سومی در مسابقات جام ساساری ایتالیا پایان داد که یک اتفاق شوک عجیبی را به کاروان ایران در این رقابت ها وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدباقر یخکشى نماینده مازنى کشتى کشورمان در مسابقات جام ساسارى ایتالیا، پس از عبور از سد حریفان خود از کشورهاى الجزایر، آمریکا و بلاروس و با یک شکست مقابل نماینده هند به دیدار فینال رسید و در نهایت برابر رسول کالیف از قزاقستان با نتیجه ٧ بر ٢ به برتری رسید و به عنوان قهرمانى دست یافت.


اما اتفاق جایی رخ داد که در جریان مراسم اهدای جوایز این وزن، مسئولین مسابقات جام ساساری به دلیل حضور یخکشى با تی‌شرت ورزشى روی سکو، وی را دیسکالیفه و از اهدای مدال او ممانعت کردند.


با دیسکالیفه شدن یخکشى مدال طلا به کالیف از کشور قزاقستان رسید و یک طلا از دست ایران پرید!


با اینکه از شب گذشته فدراسیون کشتی ایران اعلام کرده مراتب اعتراض خود را به اتحادیه جهانی ارسال می کند و از نمونه های مشابه قبلی نام برده است، اما این اتفاق طبق قوانین رخ داده و دلیلش هم سهل انگاری مسئولان تیم ملی به شمار می رود.


حتی خود فدراسیون کشتی ایران هم اعلام کرده که قید حضور ورزشکاران با گرمکن ورزشى در قوانین اتحادیه جهانى کشتى دیده شده است. بنابراین مسئولان تورنمنت ساساری ایتالیا اقدام غیرقانونی انجام ندادند و حتی انتظار عکس مشابه از رضا یزدانی روی سکوی قهرمانی آسیا هم نمی تواند کمکی به ایران کند.


بهتر است همانطور که در خط آخر خبر فدراسیون کشتی هم آمده، مسئولان به فکر برخورد با عوامل این بى انضباطی باشند.

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از آماده افتتاج شدن ۱۳ هزار میلیارد تومان پروژه توسعه دریامحور و مذاکره ساخت کشتی برای کوبایی‌ها خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی‌اکبر صفایی با اشاره به عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه توسعه دریا محور اظهار کرد: سال گذشته 100 هزار میلیارد تومان شامل 50 هزار میلیارد تومان از منابع دولت و 55 هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی برای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در بنادر کشور سرمایه‌گذاری شد.

وی ادامه داد: 13هزار میلیارد تومان از این حجم از سرمایه‌گذاری، آماده افتتاح شده است.

وی با اشاره به تأکید رئیس جمهوری بر توسعه تجارت خارجی با کشورهای همسایه افزود: تعاملات حمل‌ونقل دریایی با کشور ونزوئلا از گذشته تا امروز ادامه دارد و با سایر کشورهای حوزه آمریکای جنوبی به صورت موردی انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: صنعت کشتی‌سازی ایران در سطح جهانی مورد توجه است و به طور مثال ونزوئلا سفارش ساخت سه فروند کشتی 90 هزار تنی داشت که توسط مهندسان توانمند کشورمان انجام و تحویل شد.

صفایی بیان کرد: مذاکراتی در زمینه ساخت کشتی با کشور کوبا نیز انجام شده که امید است از توان داخلی در این حوزه برای ساخت کشتی‌های مورد نیاز کشورهای آمریکای جنوبی به خوبی استفاده کنیم. در زمینه تجارت دریا برد با کشورهای حوزه دریای خزر نیز با دستیابی به رکورد حدود 9 میلیون تن، 30 درصد رشد ثبت شده که عمدتاً با کشورهای روسیه و قزاقستان بوده‌ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی