Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان دلاویز یکی از متهمین در پرونده هادی رضوی گفت: ارتباط من با هادی رضوی همیشه با اختلاف نظر همراه بوده است، او برخلاف من، آدمی تند خو و عصبی مزاج بود و من نمی‌توانستم با او رابطه دوستی داشته باشم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده هادی رضوی، قاضی پس اظهار نماینده بانک مرکزی، اتهامات احسان دلاویز متهم ردیف دوم پرونده هادی رضوی را بیان کرد و گفت: آقای احسان دلاویز! فرزند حبیب الله، شما متهم هستید به معاونت در نظام اخلال پولی از طریق معاونت در ۵ فقره تحصیل مال نامشروع به مبلغ یک هزار و ۷۵ میلیارد ریال آیا قبول دارید؟

دلاویز با رد اتهامات به دفاع از خود پرداخت و گفت: عناوینی که در کیفر خواست به من تفهیم شده است یک اتهام است که از طرف هادی رضوی به من منتسب شده که البته بعد از آن درد‌ها هادی رضوی بار‌ها این اتهام را پس گرفت، اما من تعجب می‌کنم که چرا هنوز این اتهامات بر من منتسب است در همان اوایل که آقای رضوی و خانم کاظمی این اتهام را بر من منت سر کردن تناقضاتی وجود داشته است و تماماً بی اساس بود و این اتهامات را بی اعتبار می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متهم ردیف دوم گفت: هادی رضوی در یک جا می‌گوید من دو میلیارد تومان دریافت کردم و خانم کاظمی در جایی دیگر با شک می‌گوید یادم نمی‌آید ۴ یا ۵ میلیارد تومان و هر کدام مجدد دلایل متناقضی را برای تحصیل این مال از طرف من بیان می‌کنند، اگر واقعا نقشی داشتم یا واقعا مبلغی پرداخت شده بود باید یک نظر واحد در خصوص مقدار و دلیل پرداخت آن وجود داشته باشد که اینطور نیست.

وی ادامه داد: نوع احضار من به دادگاه با پیامک بود و نمی‌دانستم دلیل این احضار برای چیست من توضیحاتی را به بازپرس دادم و خیلی تعجب می‌کنم که این موضوع همچنان ادامه دارد. با وجود اینکه هیچ ارتباطی به من ندارد و سوال من این است که شکایت آقای رضوی از من برای چیست؟

دلاویز ادامه داد: دادسرا کدام جمله من را اعتراف می‌داند که آن را در کیفر خواست بیان کرده است، اولین بازپرس که من با او مواجه شدم از صحبت‌های من متوجه شد که من در این پرونده هیچ نقشی ندارم و بنده واقعا نمی‌دانم چرا اینجا هستم.

وی افزود: البته می‌توان گفت دوستی با آقای امامی و رضوی تنها دلیل من برای حضور در این جاست، دوستی که از سال ۹۰ تا ۹۲ بود البته بیشتر از دوستی یک ارتباط کاری که کاملا هدف دار و مشخص بود و به طور خاص با آقای رضوی اصلا دوستی نبود و صرفا ارتباطی کاری بود. بعد از طرح این مسئله در دادسرا و نصب این اتهامات بر من آقای رضوی از من حلالیت طلبید این یعنی یک جای کار می‌لنگد؛ در واقعیت قضیه هیچ دوستی نبوده و ارتباط من با آقای رضوی همیشه با اختلاف نظر همراه بوده است.

متهم ادامه داد آقای رضوی برخلاف من آدمی تندخو و عصبی مزاج بود و ما اصلاً نمی‌توانستیم با این اختلاف در شخصیت و تفکر باهم دوست باشیم وی افزود: رز رضوی سیراب از ارتباطات با افراد مختلف است و هرگز احتیاجی به من و امثال من نداشتن تا به قول خودشان که در جلسه اول اشاره کردند به من آویزان شوند.
وی تاکید کرد گاهی از لحاظ شخصیتی و تفکر به قدری اختلاف بالا می‌گرفت که کار به دوستی تا این حد که بخواهد حضور من در این پرونده را توجیه کند بکشد من هرگز هیچ نیت مشترکی با هادی رضوی نداشتم چطور می‌توان با کسی که هیچ اشتراکی با وجود ندارد وهیچ وحدتی نیست همدست شد.
در دادسرا من بار‌ها قسم جلاله در نوشتار و گفتارم آوردم و گفتند این مسئله هیچ ارتباطی به من ندارد علاقه‌ای به دخالت در این موضوع ندارم حال چطور در کیفرخواست آمده که من اعتراف کردم.
دلاویز ادامه داد: من به دلایل خاصی و به خواست خود مجموعه آقای امامی و رضوی از سال ۹۲ از این مجموعه خارج شدم.
احسان دلاویز در خصوص حضور هادی رضوی در سریال شهرزاد گفت: در همان سریال‌شهرزاد اصلا آقای رضوی تهیه کننده نبود، او اصلاً جز صنف تهیه‌کنندگی نیست برای تهیه‌ اولیه سریال شهرزاد به سختی ۳۰۰ میلیون تومان تهیه کردم و برای ساخت آن تلاش زیادی کردم، اما حالا مدت هاست که نمی‌توانم با عوامل سریال شهرزاد رو در رو شوم، تهیه سریال شهرزاد و حضور آقای رضوی به عنوان سرمایه گذار در این سریال، هیچ ربطی به این پرونده ندارد.     این خبر تکمیل می شود/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هادی رضوی دادگاه اقتصادی سریال شهرزاد رز رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل قالیباف به دولت ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم دارد؟

یک نماینده مجلس گفت: حدس و پیش‌بینی‌ام این است که مجلس بعدی بیشتر از این درگیر حواشی خواهد بود و تسویه حساب‌های درون حزبی و گروهی انجام خواهد شد. تسویه حساب‌هایی که از الان شروع شده است

به گزارش ایلنا، جلال رشیدی کوچی درباره ضرب‌الاجل رئیس مجلس به دولت درباره مسائل اقتصادی و این که افکار عمومی مطرح می‌کند این ضرب‌الاجل چرا زودتر از این مطرح نشد آیا این اتفاق ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم پیدا می‌کند، گفت: هنگامی که در این زمان انجام می‌شود خواه ناخواه همین ذهنیت ایجاد می‌شود، زیرا قبل از آن هم فرصت بود و این گونه نیست که دولت آقای رئیسی الان سر کار آمده باشد، اما وقتی در این زمان مطرح می‌شود ناخواسته ذهن به این سمت می‌رود که این تقارن می‌تواند همان ذهنیت را ایجاد کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همانطور که به نظر می‌آمد این ضرب‌الاجل در این چند روز که مجلس هم جلسه داشت، جواب نداد چون عملا این چند روز مجلس روی بودجه بود و بعد هم تعطیل شد و هفته آخر هم اختتامیه است و نخود و نخود هرکه رود خانه خود.

وی درباره این‌که آیا دولت از مجلس حساب می‌برد، بیان کرد: الان دیگر خیر مجلس در روزهای آخر خودش است، به جز این‌که زهر چشمی باشد برای مجلس بعدی که اگر این آقایان به عنوان هیأت رئیسه باشند ممکن است بخواهند کاری کنند.

رشیدی کوچی درباره این‌که برخی مدعی هستند که مجلس دوازدهم هم ممکن است وکیل الدوله باشد، گفت: خیر، حدس و پیش‌بینی‌ام این است که مجلس بعدی بیشتر از این درگیر حواشی خواهد بود و تسویه حساب‌های درون حزبی و گروهی انجام خواهد شد. تسویه حساب‌هایی که از الان شروع شده است و آن زمان چه بشود!

دیگر خبرها

  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود
  • انتشار بوی گاز در بندرترکمن ربطی به مشکل فنی و خرابی تاسیسات گازی ندارد
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز برداشت گل گاوزبان اشکو در نکا
  • ضرب‌الاجل قالیباف به دولت ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم دارد؟
  • دلیلی اصلی عدم حضور بهرام افشاری در پایتخت ۷ فاش شد
  • بهرام افشاری به این دلیل مهم در پایتخت ۷ حضور ندارد
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه