Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، حمیدرضا خالدی، در این جلسه گفت: علت برگزاری این جلسات که با حضور مسئولین سایر حوزه ها و به صورت دوره ای در معاونت های مختلف برگزار می شود، این است که معاونین و مسئولین هر حوزه از نحوه عملکرد، برنامه ها، طرح ها، مشکلات و انتظارات سایر حوزه ها اطلاع یابند و نهایتا به تعامل و هم افزایی بیشتر برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر خالدی با ذکر این نکته که تمام نگاه های توسعه ای و برنامه ریزی باید به دانشگاه باشد؛ لذا دانشگاه باید در تمام حوزه ها سرآمد باشد، گفت: نگاه ما این است که باید مشکلات موجود را حل کنیم و به همین خاطر از شما و بدنه کارشناسی دانشگاه که در صف مقدم فعالیت های دانشگاه قرار دارند، انتظار داریم که مشکلات را احصاء کرده و به همراه راهکارهای پیشنهادی به ما منعکس کنید.

خالدی با تاکید بر اینکه باید در دانشگاه یک جریان فرهنگی قوی اتفاق بیافتد، گفت: ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه فراوانی در دانشگاه وجود دارد که اگر همین ظرفیت ها را فعال کنیم، جریان فرهنگی مورد نظر اتفاق خواهد افتاد.

در این جلسه مدیران امور دانشجویی، امور فرهنگی اجتماعی، امور ورزشی و مدیر مرکز مشاوره واحد ضمن ارائه عملکرد یکساله، برنامه های حوزه مدیریت خود را در سال جاری تبیین کردند.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد

تین نیوز

 

رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران برای روان سازی ترافیک ممنوع شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ "پیمان کرمی " روزشنبه اظهار کرد: این ممنوعیت تردد به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام ماموران پلیس راه در محل از سه ساعت دیگر به طور کامل یک طرفه می شود.

کرمی گفت: اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

نیمی از جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر در استان البرز و مابقی در مازندران واقع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • ۲.۶ میلیون نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای قم ارائه شد
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد