Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ رییس اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه استان قزوین گفت: عکس گرفتن بدون اجازه از زنان در آرایشگاه استان کذب بوده و هرگونه اقدامی در این اماکن با رضایت خود مشتری انجام می شود.
مریم مرادیان ها روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی تحقیقاتی که از آرایشگاه های زنانه قزوین صورت گرفته، هیچ کدام از متصدیان این واحدها بدون رضایت مشتری عکسی تهیه نمی کنند و خبر انتشار تصاویر زنان بدون اجازه آنها در آرایشگاه های زنانه از اساس کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برخی از آرایشگاه های زنانه برای تبلیغات و آلبوم از مدل های مو عکس می گیرند، اظهار داشت: تعداد معدودی از آرایشگاه های زنانه برای تهیه آلبوم و تبلیغات کار خودشان عکس هایی از مدل های مو تهیه می کنند که همگی آنها دارای رضایت مشتری است.
این مسئول به شایعه پردازی گسترده در خصوص انتشار تصاویر زنان در آرایشگاه اشاره کرد و گفت: تاکنون هیچ گزارش و شکایتی مبنی بر انتشار تصاویر اشخاص در آرایشگاه های زنانه به ثبت نرسیده و در صورت مشاهده چنین مواردی اتحادیه وارد عمل شده و واحد صنفی متخلف را به مراجع قضایی معرفی می کند.
رییس اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه استان قزوین خاطرنشان کرد: تمام آرایشگاه های زنانه دارای جواز کسب تحت نظارت مستمر بازرسان اتحادیه قرار دارند و اگر موضوع یا تخلفی از سوی آرایشگاه زنانه وجود داشته باشد، مربوط به واحدهای بدون جواز کسب و در اماکن مسکونی است.
چندی پیش کاربران فضای مجازی (توییتر و اینستاگرام) با هشتگ "آرایشگاه_قزوین" در خصوص خبری مبنی بر انتشار تصویر زنان در آرایشگاه های زنانه استان قزوین، واکنش های فراوانی از خود نشان دادند و از مسئولان و نیروهای انتظامی خواستند که با متخلفان در این حوزه برخورد جدی صورت پذیرد.
استان قزوین دارای 700 آرایشگاه زنانه دارای جواز کسب است.

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدیویی عجیب و غریب از یک آدم کوتوله در ایران در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و نشان میدهد که فارسی صحبت می‌کند. این ویدیوی عجیب در شبکه‌های اجتماعی پربازدید و تعجب کاربران را برانگیخته است.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی