Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسینی اظهار داشت: تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۸ که تکرار حکم تبصره ۳۵ قانون اصلاح بودجه سال ۹۵ و سنوات آتی آن است درباره تسویه وام‌های زیر یکصد میلیون تومان تاکید کرده است. با توجه به سقف میزان برداشت از محل نرخ تسعیر ارز که در بانک مرکزی وجود دارد با پیگیری‌های انجام شده به ۱۰ بانک برای اجرای این حکم دستورالعمل ابلاغ شده و سهمیه تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه در سال‌های گذشته ۸ بانک برای تسویه وام‌ها سهمیه دریافت می‌کردند، بیان داشت: امسال براساس دستورالعمل بانک مرکزی ۱۰ بانک نسبت به تسویه وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان اقدام می‌کنند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان فراهان در مجلس افزود: در دستورالعمل بانک مرکزی که اردیبهشت ماه سال جاری صادر شده، اولویت‌های تسویه این وام‌ها به بانک‌های عامل ابلاغ شده است، در واقع افرادی که می‌توانند از این امتیاز بهره مند شوند اولویت بندی شده اند.

وی گفت: این اولویت بیشتر در حوزه خسارت‌های ناشی از حوادث غیر مترقبه و احکام مرتبط با تبصره امهال وام‌ها تعریف شده است، همچنین پرونده‌های حقوقی افرادی که به دلیل این وام‌ها در زندان به سر می‌برند و مسکن روستایی در اولویت تسویه وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان قرار می‌گیرد.

حسینی اظهار داشت: بانک‌ها تا امروز این موضوع را به زیر مجموعه‌های خود ابلاغ نکرده اند تقاضای ما این است که سریع‌تر این دستورالعمل به حوزه اجرا در آمده و ابلاغ شود.

این نماینده مجلس بیان داشت: تسویه وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان ظرفیت خوبی است تا هر کسی که در اولویت قرار دارد این وام معوقه را تسویه کند تا میزان معوقات بانکی کاهش پیدا یابد.

وی افزود: سایر مواردی که در دستورالعمل نیامده و مشمول حکم نشده اند نیز تقاضا داشتند از این ظرفیت استفاده کنند اما با توجه به میزان سهمیه، امکان اصلاح حکم مذکور نیست، به آنها توصیه می‌کنیم اگر توان بازپرداخت دارند اقدام کنند تا بانک‌ها از طریق حقوقی نسبت به وصول طلبشان اقدام نکنند چرا که این کار باعث ایجاد التهاب در بازار می‌شود.

کد خبر 4626322

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حسینی نمایندگان مجلس تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برسی قیمت‌ها در بازار موبایل حاکی از آن است که گران‌ترین موبایل برند سامسونگ در حال حاضر در بازار در مرز ۱۰۰ میلیون تومانی ایستاده‌است؛ سامسونگ Z FOLD ۵ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در حالی حاضر ۹۹ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است. ارزان‌ترین مدل در بین پرچمداران این برند نیز سامسونگ Z FOLD ۴ است که با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت ۵۳ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است.

سامسونگ در این مرحله کم و بیش بر گوشی تاشو تسلط داشته‌است، به طوری که علی‌رغم شباهت بسیار زیاد Samsung Galaxy Z Fold ۵ به نسل قبلی خود، همچنان در بررسی Samsung Galaxy Z Fold ۵ به امتیاز ۴.۵ ستاره دست یافته است. بنابراین احتمالاً مدل بعدی Samsung Galaxy Z Fold ۶ نیز یک گوشی بسیار خوب خواهد بود. برای مرجع، قیمت Galaxy Z Fold ۵ از ۱۷۹۹.۹۹ دلار شود، بنابراین احتمالاً Z Fold ۶ حداقل تا این حد قیمت خواهد داشت.

قیمت روز پرچمداران سامسونگ در جدول زیر آمده‌است:

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899176

دیگر خبرها

  • تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • دستاورد گواهی ۳۰ درصدی چه بود؟/ تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است