Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل انتقال خون استان تهران گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون حدود ۱۳ هزار واحد خون از اهداکنندگان خون دریافت کردیم و در اولین شب از لیالی قدر، بیش از ۹۵۰ واحد خون و ۷۱ واحد پلاسما توسط مردم اهدا شد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید مرتضی طباطبایی گفت: از اولین روز ماه مبارک رمضان مرکز جامع اهدای خون وصال شیرازی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دیگر مراکز جامع اهدای خون از جمله مرکز ستاری در غرب، مرکز تهرانپارس در شرق و مرکز شهرری در جنوب تهران، شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ فعال هستند.

بنابر اعلام وبدا، وی افزود: در شب‌های قدر علاوه بر مرکز وصال شیرازی، سه مرکز جامع اهدای خون تهرانپارس واقع در ضلع غربی پارک پلیس، ستاری واقع در بزرگراه ستاری و شهرری واقع در خیابان شهید کریمی شیرازی (خ استخر) فعال هستند. همچنین فردا دوشنبه ششم خرداد مصادف با ۲۱ رمضان و روز شهادت حضرت علی(ع)، مرکز وصال تنها مرکزی است که داوطلبان اهدای خون می‌توانند به آن مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اهداي خون ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دو پایگاه سلامت در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رئیس مرکز بهداشت کیش در مراسم گشایش دومین مرکز خدمات جامع سلامت کیش، گفت: این مرکز با حضور دو پزشک، شش مراقب سلامت و ماما، واحد بهداشت محیط، نمونه گیری و واحد پذیرش فعالیت می‌کند.

اسدالله احمدی افزود: این مرکز با هدف افزایش خدمات دهی و دسترسی راحت خانواده‌های ساکن در مرکز شهر در مجاورت کلینیک امام علی (ع) راه اندازی شده است.

وی گفت: پایگاه سلامت خانواده منطقه نوبنیاد نیز به زودی راه اندازی خواهد شد.

سرپرست توسعه و ارتقا سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مراسم گشایش مرکز خدمات جامع سلامت فارابی گفت: ششصد و چهل و یک خانه بهداشت فعال در استان به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

حدادی افزود: صد و هفتاد و نه مرکز خدمات جامع سلامت فعال در استان هرمزگان خدمات بهداشتی را به مردم ارائه می‌کنند.

وی افزود: پزشک براساس جمعیت جزیره کیش در مراکز  خدمات سلامت مستقر شده است و هفته آینده نیز یک پزشک به جمع پزشکان مراکز خدمات سلامت کیش اضافه خواهد شد.

مدیر امور بانوان منطقه آزاد کیش نیز، گفت: پایگاه سلامت خانواده مادر و کودک در منطقه مهستان بهره برداری شد.

عالمه خسروی افزود: در این پایگاه سلامت پایدار در چهار بعد سلامت جسمی، اجتماعی، روانی و معنوی براساس شاخص‌های ملی و بین المللی پرداخته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه