Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی خواجه محمودآباد، مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان قرآن شمال غرب تهران در گفت‌وگو با ایکنا؛ از تداوم مستمر ‌جلسات توجیهی ویژه مربیان این طرح قرآنی در طول سال خبر داد و گفت: به دلیل اینکه هر سال تعداد بسیار زیادی از دانش‌آموزان در سطح منطقه تحت پوشش طرح قرار می‌گیرند، نیاز است تا مربیان طرح همواره از آمادگی لازم در این زمینه برخوردار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خواجه محمودآباد تصریح کرد: سال گذشته تعداد چهار هزار دانش‌آموز در منطقه شمال غرب تهران تحت پوشش قرار داشتند که توانستیم این تعداد از دانش‌آموزان را علاوه بر حفظ جزء 30 قرآن کریم، با مفاهیم و معانی این جزء نیز آشنا کنیم.
مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان قرآن شمال غرب تهران بیان کرد: تجربیاتی که طی هر سال از اجرای طرح تربیت حافظان به دست می‌آوریم را در طول برگزاری جلسات توجیهی در اختیار مربیان قرار می‌دهیم تا هرچه به‌روزتر در خدمت قرآن‌آموزان عزیز باشند.
خواجه محمودآباد در پایان اظهار کرد: امیدواریم امسال نیز همانند سال‌های گذشته بتوانیم با همکاری ادارات اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش منطقه تعداد فراوانی از دانش‌آموزان را تحت پوشش قرار داده و گامی هرچند کوچک در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در رابطه با تربیت حفاظ قرآن برداریم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا برگزاری مستمر جلسات توجیهی طرح تربیت حافظان طول سال قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سعادتی از روند برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش که با هدف جذب مربیان امور تربیتی، مربی تربیت بدنی و مشاوران در آذربایجان شرقی  بازدید کرد و گفت:این آزمون صبح امروز با شرکت ۱۹ هزار و ۲۱۸ داوطلب برگزار شد که از این تعداد ۱۴۶۳۰ نفر  خانم و ۴۵۸۸ نفر آقایان بودند که در ۲۲ حوزه آزمونی توسط جهاددانشگاهی به رقابت پرداختند.

سعادتی گفت: ۱۱۶۹ نفر به عنوان عوامل کیفیت بخشی جذب دستگاه تعلیم و تربیت خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: از این تعداد ۴۴۴ نفر به عنوان مربی امور تربیتی ۴۱۳ نفر به عنوان مشاور و مربی امور تربیتی و ۲۴۴ نفر به عنوان مربی تربیت بدنی و ۶۸ نفر به عنوان مشاور به کار گرفته خواهند شد.

همچنین تعداد آموزگاران معرفی شده به مرحله ارزیابی تکمیلی ۲۳۲۴ نفر می‌باشد که ارزیابی تکمیلی این افراد نیز از شانزدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن در یزد
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در یزد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در خواف
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه