Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، علیرضا تقیان معاونت پزشکی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان خبرگفت: تیم 26 نفره شامل 12 پرستار، 8 پزشک عمومی، یک فوق تخصص ریه، 6 ماما با هدف خدمت رسانی در مناطق سیل زده بعد از عادی شدن شرایط، خدمات پزشکی و درمانی خود را ارائه کردند.

تقیان افزود: این تیم پزشکی در شهرستان حمیدیه، روستاهای البوعید نبی 1و2، حمدان سجله، بیت شوکابه، حویش، قاسم زامل، بیت قشم، شاملی، حاجم فامی، بیت خلف، آلبو مروح، علاونه ضعیف، بیت گنیم، وصله شموسی و سدره، هوفل غربی، هوفل شرقی، شاکریه، سیدناصر، شموس و اسافره سوسنگرد، چم العبید باوی کار خدمات پزشکی، پرستاری، مامایی و ارائه خدمات و ملزومات بهداشتی را به مدت 5 روز انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مبلغ داروهای مصرفی را حدود 40 میلیون تومان برای بیش از 3500 نفر عنوان کرد و گفت: این افراد ضمن آموزش بهداشتی و راه های جلوگیری از بیماری های عمومی، بیش از 70 نفر هم مشاوره مامایی دریافت کردند.

معاونت پزشکی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان با بیان اینکه به طور میانگین هر روستا 70 نفر خدمات دریافت کردند، گفت: در مجموع 10 نفر از بیماران جهت ادامه درمان به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ارجاع داده شدند.

انتهای پیام /

317 / 167 سیل خوزستان تیم پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سیل خوزستان تیم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، آئین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران دانشگاهی و استانی برگزار شد.

شهامت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد:
تغذیه محوری‌ترین مساله در بحث سرطان است؛ باید بر تولید محصولات غذایی نظارت بیشتر صورت گیرد و مواد غذایی که به عنوان ضد سرطان و آنتی اکسیدان مطرح است، خود عامل سرطان است.

شهامت تصریح کرد: در این زمینه کارگروهی در محور سلامت استان باید تشکیل شود و البته کمبود این کارگروه در استان احساس می‌شود. در بحث مطالبات بیمه‌ای باید اقدامات مطلوب و مناسبی شکل بگیرد و مشکلات و موانع در این زمینه برطرف شود.

علیزاده سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج در این مراسم گفت: نیروهای توانمند و پای کاری در بیمارستان داریم و باید به نحو مطلوب و با نگاه تخصصی از این ظرفیت‌ها بهره برد. وی با اشاره به اینکه در گذشته شاهد اعزام بالای بیماران به استان‌های همجوار بودیم، افزود: در حال حاضر به واسطه تجهیزات در بسیاری از موارد بی نیاز از اعزام بیماران شدیم.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228185 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج