Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیدعلی الیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی و فتح خرمشهر تعداد ۵۰ عنوان برنامه برای این ایام مبارک اجرایی شد.

وی گفت: هدف از اجرای این برنامه‌ها تقویت روحیه خودباوری، مقاومت، ایثار و عبرت گرفتن از این درس‌ها برای مقابله با دشمنان و ایجاد بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی در بین مخاطبین به خصوص جوانان که شاکله اصلی گام دوم انقلاب هستند، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه اسدآباد افزود: حماسه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود.

وی ادامه داد: این مهم نباید به فراموشی سپرده شود بلکه باید به عنوان تابلویی و الگویی برای همه نسل‌های انقلاب اسلامی نسل به نسل و سینه به سینه تبیین و تشریح شود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: الیاسی اسدآباد خودباوری خرمشهر دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد

همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.

در مراسم غبارروبی گلزار شهدای خرمشهر یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.

هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در گرامیداشت روز «سنندج»