Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان منطقه مکه مکرمه از آغاز دهه آخر ماه مبارک رمضان توزیع سحری رایگان را بین زایران مسجد الحرام آغاز کردند و برای تسهیل در تردد زایران ۷۴ در دیگر از این مسجد را باز کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از صدی البلد، مقامات منطقه مکه مکرمه از بامداد امروز(یکشنبه پنجم خرداد) توزیع وعده های سحری رایگان به زایران مسجد الحرام در دهه آخر ماه مبارک رمضان را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امارت منطقه مکه مکرمه در صفحه رسمی خود در توئیتر اعلام کرد: کمیته «السقایه و الرفادة» در مکه مکرمه به دستور «خالد الفیصل» و پیگیری معاونش«بدر بن سلطان» توزیع وعده های سحری در میدان ها و ایستگاههای اتوبوس اجرایی کردند.

در این صفحه آمده است که عملیات توزیع با مشارکت 57 جمعیت خیریه و افراد نیکوکار در طول 10 روز آخر ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

همچنین مدیریت درهای مسجد الحرام متعلق به مدیریت عمومی امور خدماتی در این مسجد اعلام کرد: 74 در اضافی برای مسجد الحرام برای تسهیل در تردد زایران با آغاز دهه آخر ماه مبارک رمضان باز شده است.

این مدیریت اعلام کرد: با باز شدن 74 در دیگر، تعداد این درها به 170 در افزایش یافته است. این برنامه باهدف تسهیل در ورود و خروج نمازگزاران و زایران و کاهش ازدحام از درهای اصلی مسجد الحرام انجام گرفته است.

مسئولان مسجد الحرام بهترین خدمات را ارایه می دهند تا زایران مسجد الحرام مناسک خود را به سهولت انجام دهند.

این مدیریت بیش از 825 کارمند را برای نظارت 24 ساعته برای این درها و تسهیل ورود و خروج و ممنوعیت ورود غذا و نوشیدنی و کیف های بزرگ استخدام کرده است.

علاوه بر ورودی های ویژه برای پل های مسجد الحرام به دلیل حضور انبوه در این مسجد در دهه آخر ماه مبارک رمضان، مدیریت مسجد الحرام 35 در را برای معلولان اختصاص داده است.

براساس گزارش های رسمی، نزدیک به 45 میلیون زایر در طول ماه مبارک رمضان وارد مکه مکرمه شدند.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر ماه رمضان مراسم شب قدر نماز جمعه اردبیل خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان استان بوشهر کانون های فرهنگی هنری مساجد توزیع سحری رمضان مسجد الحرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان