Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز یکشنبه در نشست با مسئولان اتحادیه‌ها و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر اصناف استان، اظهار داشت: پدر و مادرها حتی در بزرگسالی فرزندانشان آنها را از مواردی نهی و امر به کارهایی می‌کنند و این یعنی همان امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر یعنی سالم سازی جامعه و افراد برای زندگی بهتر در جامعه‌ای سالم و این فریضه دینی چیزی جز همین حرف نیست که همه مراقب سالم ماندن جامعه‌ای که خود در آن زندگی می‌کنند باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اصناف و بازاریان همواره از پیشگامان در بحث امر به معروف و نهی از منکر بوده‌اند و فضا سازی شهر در ماه‌های رمضان و محرم به صورت خودجوش توسط این افراد انجام می گرفته و هم اکنون نیز می‌شود.

وی تصریح کرد در ماه مبارک رمضان نیز اصناف و بازاریان وظیفه دارند که مراقب حفظ شئونات این ماه مبارک باشند و با فضا سازی صحیح این ماه مبارک را گرامی بدارند.
همچنین رضا سلیم ساسانی رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه نیز در این نشست گفت: اصناف همواره در مسائل دینی و اجتماعی حضور پررنگ و قابل توجه‌ای داشته و دارد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان اصناف استان علاوه بر تکریم این ماه مبارک کمک به نیازمندان و گرفتاران از اقدامات شایسته ی بازاریان است که در این ماه مبارک بیش از ماههای دیگر مورد توجه قرار می‌گیرد.

کد خبر 4626488

منبع: مهر

کلیدواژه: ایت الله علما کرمانشاه ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی گفت: درصدد هستیم ارتباط هنرمندان و تولیدکنندگان خود را با پلتفرم‌های معروف چین تقویت کنیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فرزاد اوجانی؛ مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی، با بیان اینکه برای اولین بار شاهد حضور فعالان تجارت الکترونیک و پلتفرم‌های صنایع‌دستی در همایش «معرفی فرصت‌های تجارت الکترونیک از طریق سرمایه‌گذاری در ایران و چین» بودیم، اظهار کرد: در این همایش مسئولان تجارت الکترونیک در خصوص ضرورت‌ها و آمار و اطلاعات مربوط به فرآیندهای الکترونیک در دنیا پرداختند و دو شرکت از پلتفرم‌های معروف چین مانند دوئین اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی افزود: بعضی از شرکت‌های مرتبط با شیرینی‌ها و سوغات نیز در خصوص این همراهی پیشگام شدند اما از نگاه این پلتفرم‌های چینی، صنایع‌دستی جزو آن دسته از اقداماتی است که ظرفیت قابل توجهی در حوزه الکترونیک دارد.

حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران

او با بیان اینکه از این ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد، گفت: درصدد هستیم که هنرمندان و تولیدکنندگان خود را به این پلتفرم‌های ارتباط دهیم و نقطه‌ امیدی برای صنایع‌دستی کشور با وجود محدودیت‌های بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم