Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز مجمع عمومی و فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران سالیانه شرکت مخابرات ایران با حضور سهامداران عمده، سهامداران حقیقی و حقوقی و همچنین سهامداران خرد با دستور کار تصویب صورت‌های سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۹۷ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمجید صدری‌نیا مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن ارائه گزارش یک ساله این مجمع با اشاره موضوع تولید و رونق ملی در سال ۹۷ و ۹۸، اعلام کرد: تلاش ما در این راستا سبب شد در بحث تولید ملی از منابع داخلی استفاده کنیم و این امر سبب شد ثابت کنیم مخابرات می‌تواند در این حوزه فعالیت کند.

وی در ادامه به مرور عملکرد کلی شرکت مخابرات ایران در سال گذشته پرداخت و گفت: موضوع فعالیت این شرکت مدیریت سهام و سرمایه‌های شرکت مخابرات، ایجاد و بهره‌برداری شبکه‌های تلفن ثابت، سیار، انتقال داده‌ها، نظارت و ارزیابی مستمر عملکرد شبکه‌های مخابراتی، شرکت‌های تابعه، همکاری در اجرای سیاست‌‌‌‌ها و برنامه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور، تامین و پوشش ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و نگهداری و توسعه شبکه‌های مخابراتی مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی است.

مدیرعامل شرکت مخابرات اولویت‌های راهبردی این شرکت را در چهار بخش دسته بندی کرد:

در بخش مالی: انضباط مالی ، ارتقای سطح شفافیت و ارتقای بهره‌وری منابع و مدیریت هزینه‌ها

در بخش مشتری: حفظ و توسعه مشتریان، بهبود تجربه مشتری و ارتقای تصویر برند سازمان

در بخش کارکنان: توسعه شایستگی‌های کارکنان همسو با اهداف سازمانی و ارتقای رضایت شغلی و اشتیاق سازمانی

در بخش توانمندی: تنوع خدمات دیجیتال و ارزش افزوده مبتنی بر مشارکت و ارائه راهکارهای جامع، توسعه و بروزرسانی یکپارچه زیرساخت‌های فناوری و توسعه امنیت شبکه، فناوری اطلاعات و  زیرساخت‌ها

صدری در ادامه رتبه و جایگاه  ICT ایران در میان  ۲۹۹کشور را بیان کرد:

رتبه ۹ تعداد مشترکین تلفن ثابت
رتبه ۱۸ تعداد مشترکین تلفن همراه
رتبه ۲۷ تعداد مشترکین پهن باند ثابت
رتبع ۲۷ ضریب نفوذ تلفن ثابت
رتبه ۱۰۵ ضریب نفوذ تلفن همراه
رتبه ۸۸ ضریب نفوذ پهن باند ثابت
رتبه ۹۹ ضریب نفوذ استفاده از اینترنت

نماینده سازمان بورس در این مراسم با بیان تذکری گفت: در گزارش‌های قبل از مجمع، صورت‌های شرکت‌های فرعی را داشتیم که در حال حاضر ارائه آن مقدور نشده است لذا برخی از اطلاعات فرعی منتشر نشد. در خواست ما این است که صورت‌های مالی بلافاصله افشا شود. با توجه به ابهامات موجود، تصویب صورت‌های مالی باید با آگاهی باشد و در مورد بندهای مرتبط با ارگان‌های دولت، اگر نماینده دولت ابهام دارد ابهامات را اعلام کند.

در ادامه مراسم نماینده دولت با اشاره به بند چهار و پنج گزارش حسابرسی، بیان کرد: با توجه به سود تقسیمی، هیئت مدیره باید ذخایر را احراز کند و آنچه را که قوانین و مقررات در نظر گرفته است، در تقسیم مدنظر قرار گیرد. 

از آنجایی که تمام شرکت‌های بورسی لازم است یک مجمع عمومی به‌صورت سالیانه برای ارائه گزارش از عملکرد سال گذشته خود تشکیل دهند،  به همین منظور در مجمع امسال نیز تعیین سود سهامداران با توجه به قرائت گزارش مالی و اجرایی توسط هیئت‌رئیسه، ارائه گزارش حسابرس، تصویب پاداش سالیانه هیئت‌مدیره و تعیین برخی تکالیف برای شرکت در بخش‌های مختلف انجام شد.

در پایان صورت‌های مالی به تصویب رسید و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انتخاب شد و اعلام شد که پاداش اعضای هیئت مدیره همچون سال گذشته خواهد بود. ارزش هر سهم هم ۴۱۶ ریال تصویب شد؛ پس از آن نیز بازنشستگان دغدغه‌های خود را بیان کردند.

گفتنی است؛ در حین برگزاری این مراسم، تعدادی از بازنشستگان تلاش کردند تا صدای خود را به گوش مسئولان مخابرات برسانند. پس از این اعتراضات مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران به این بازنشستگان وعده دادند، فرصتی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت تا صحبت‌های خود رو در رو به گوش مسئولان برسانند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت مخابرات سهام فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود

ایسنا/فارس استاندار فارس خواستار تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری در استان به خصوص از طریق برپایی پنجره‌ واحد الکترونیک شد.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۶ اردیبهشت در نشست پایانی هماهنگی میان مدیران دستگاه‌هایی اجرای فارس برای شرکت در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با نام اکسپو ۲۰۲۴ که در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد، پیشنهاد داد تا پنجره واحد الکترونیک طی ۵ روز برگزاری نمایشگاه در محل اجرا برپا شود و فرایند سرمایه‌گذاری در استان نیز تسهیل شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای معرفی ظرفیت‌های استان فارس به ویژه در حوزه‌های زنجیره ارزش، گفت: در این نمایشگاه هر تعداد زنجیره‌های ارزش در استان وجود دارد باید ارائه شود. ایجاد زنجیره‌های ارزش جدید با مشارکت سایر استان‌ها نیز با هدف وحدت و هم افزایی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار فارس با بیان اینکه برای شرکت در این نمایشگاه دو هدف را دنبال می‌کنیم، گفت: اولین هدف شرکت در اکسپو ۱۴۰۳، استفاده غیر فارسی‌ها از تولیدات و محصولات استان ‌ و در مرحله بعد افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌هایی است که در فارس پس از برگزاری این رویداد بین‌المللی انجام می‌شود.

وی، ارائه ظرفیت‌های مختلف و متنوع استان به صورت رودررو و چهره به چهره را موثر دانست و افزود: طبیعتاً به ازای هر جذب سرمایه‌گذاری که منجر به عقد قرارداد و نتیجه نهایی شود باید مشوق‌هایی در نظر گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • چه چیزی باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود؟
  • رئیسی کیا: عدم نظارت دولت باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا