Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@02:29:47 GMT

راه اندازی نرم افزار زیارت شهدای گلستان

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۳۴۹۳

راه اندازی نرم افزار زیارت شهدای گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان امروز در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در گفتگو با خبرنگار ما گفت: یکی از کار‌های که انجام شده راه اندازی نرم افزار زیارت مجازی ۴ هزار شهید گلستان است.
وی ادامه داد: در این نرم افزار مجازی در مرحله اول می‌توان ۲ هزار شهید ۱۱ شهرستان را زیارت کرد و در مرحله بعدی شهدای مراوه تپه، آق قلا و گمیشان نیزبه آن اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار معروفی افزود: کسانی که مشکل جسمی دارند و نمی‌توانند به گلزار شهدا بروند با استفاده از این نرم افزار می‌توانند به صورت مجازی بر سر مزار تک تک شهدا حاضر شوند.
سردار معروفی گفت: در آن آدرس شهید جستجو می‌شود و همچنین می‌توان به صورت مجازی شهدا را زیارت و بنا به انتخاب خود به روح آن‌ها قرآن و دعا هدیه کرد.
فرمانده سپاه نینوا افزود: همچنین می‌توان با ورود به سایت ۴ هزار شهید گلستان، اطلاعاتی در مورد شهیدان بدست آورد یا اگر اطلاعاتی دارید می‌توانید به آن اضافه کنید.
سردار معروفی گفت: طراحی این نرم افزار جبران بخشی از رشادت‌های شهداست.
انتهای پیام/م   نرم افزار زیارت شهدای گلستان راه اندازی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ؛  دکتر علی محمد زنگانه در نخستین جلسه برنامه‌ریزی دومین کنگره ۴ هزار شهید استان گفت: براساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان در نیمه دوم سال آینده برگزار خواهد شد. وی افزود: ستاد برگزاری این مراسم با رمز یا فاطمه الزهرا سلام الله علیه آغاز بکار کرد.   استاندار گلستان تصریح کرد: ۴ هزار شهید استان گلستان بزرگترین نماد وحدت سرزمین برادری در کشور هستند و سرمایه معنوی ما محسوب می‌شوند.   دکتر زنگانه بیان داشت: دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید استان با اجرای حداقل ۲۵۰ برنامه تاکنون پیش بینی شده است.   وی همچنین با اشاره به اجرای تمهیدات لازم برای تاسیس دبیرخانه دائمی این کنگره در استان خاطر نشان کرد: برای حفظ انسجام در برگزاری و پایداری دستاوردهای چنین برنامه‌های شاخصی، استان گلستان نیز با استفاده از ظرفیت های گوناگون نسبت به تأسیس ساختمان دبیرخانه دائمی کنگره ۴ هزار شهید اقدام کند.   استاندار گلستان گفت: طی نامه‌ای با امضا حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده معزز ولی فقیه در استان و اینجانب درخصوص دیدار عمومی مردم استان گلستان با مقام معظم رهبری مدظله العالی به مناسبت واقعه تاریخی قیام ۵ آذر گرگان اقدام شده است.   گفتنی است اولین اجلاسیه ۴ هزار شهید استان ۱۵ آذر ۱۳۹۵ با سخنرانی ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود.

 

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت