Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@18:30:39 GMT

پیروز خواهیم بود همچنان که در خرمشهر پیروز شدیم

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۳۶۸۵

علیمراد جعفری؛ سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر در سال ۱۳۶۱ است که با عملیات بیت‌المقدس انجام شد و به حق این روز به روز مقاومت، ایثار و پیروزی نام نهاده شد.

حزب بعث صدام که یکی از تشکیلاتی‌ترین و پیچیده‌ترین سازمان‌هایی بود که به دستور اربابان صهیونیسم بین‎الملل و مرتجعین منطقه به خیال خام خود و برای نابودی انقلاب اسلامی بخشی از خاک ما از جمله خوزستان را اشغال کرد و بر روی دیوار‌های خرمشهر نوشتند: آمدیم که بمانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..، اما به همت مردم و نیرو‌های سپاه و ارتش و با رهبری امام خمینی (ره)، مقاومت شگفت‌انگیز همه محاسبات تسلیحاتی دشمن را به هم ریخت و دشمن شکست خورد.

در آخرین ساعات قبل از عملیات آزادسازی با برادر عزیزم سردار شهید مهدی درخشان به خط مقدم در نزدیکی عراقی‌ها رفتیم و در برگشت شهید درخشان گفت: باید محتاط به قلب عراقی‌ها بزنیم تا غافلگیر نشویم و در دام آن‌ها نیفتیم.

کسانی که در آزادسازی خرمشهر حضور داشتند با تمام وجود جمله معروف امام خمینی که فرمود: «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، لمس کردند و لطف و عنایت خداوند را دیدند. راه شهیدان عزیز گرامی باد.

اما آن چیزی که مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد اینکه با چه امکانات و ابزاری خرمشهر آزاد شد؟ با توکل بر خدا و عزم و اراده، فرهنگ ایثار و شهادت که یکی از مصادیق آن شهید فهمیده بود. فرهنگ شهید فهمیده‌ها الگوی مقاومت اسلامی شد و امروز باعث سربلندی ما در عرصه بین‌الملل شده است.

امروز دشمن سرزمین ما، تمام تلاش خود را به کار بسته است تا فرهنگ ایثار و شهادت و الگو‌هایی همچون شهید فهمیده را از فرهنگ، روح و ذهن نسل جوان ما پاک کند و به همین سبب تهاجم فرهنگی را به صحنه فرستاد و پس از مدتی شبیخون فرهنگی و پس از آن ناتو فرهنگی را القا کرد.

فرهنگ اشرافی‌گری امروز مصداق رویکرد دشمنان به جای فرهنگ و الگوی ایثار و شهادت است. آنچه از فرهگ اشرافیت نصیب مردم شده است؛ فاصله طبقاتی بسیار زیاد میان فقرا و اغنیا، تبعیض در مسائل اجتماعی، بی‌تفاوتی جوانان نسبت به مسائل روز جامعه، از بین رفتن آسایش و آرامش واقعی مردم و موارد متعدد دیگر است.

با عنایت خداوند متعال و رهبری سید علی خامنه‌ای تمام نقشه‌های دشمنان و نفوذی‌های داخلی تاکنون به شکست انجامیده است و اخیرا با فشار اقتصادی و تهدید و جنگ روانی در تلاش هستند بلکه ایران را به تسلیم وادار کنند که با رهبری و هدایت، ولی فقیه زمان آنچه که تاکنون شاهد بوده‌ایم شکست خوردن دشمنان قسم‌خورده این نظام بوده است و پیروز خواهیم بود همچنان که در خرمشهر پیروز شدیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد، با اشاره به اینکه حجاب یک مسئله شخصی و فردی نیست، افزود: رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است و آنان می‌خواهند نوجوانان و جوانان ما را گمراه و نسبت به دین بی تفاوت کنند.

وی افزود: بدخواهان این مرز و بوم همواره نواقص و مشکلات را بزرگنمایی می‌کند تا با ایجاد تفرقه به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه یزد تأکید کرد که توطئه‌های مستمر دشمنان نظام اسلامی به فضل خدا و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای ناکام مانده و نظام در همه عرصه‌ها سرافراز است.

وی با اشاره به اقدامات بازدارنده فرزندان این ملت در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: شجاعت و ایستادگی نیرو‌های مسلح در برابر دشمن نیازمند تقدیر و شکرگزاری است.

ناصری با گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: کارگر‌ها یک رکن اقتصاد و کار در کشور هستند و باید در جامعه رشد کنند. با همکاری و همراهی شرکت‌های دانش بنیان و فعالان اقتصادی می‌توانیم در حوزه‌های مختلف خودکفا شویم.

وی همچنین روز معلم را گرامی داشت و تصریح کرد: معلمان نقش مهمی در تربیت دینی دانش آموزان بر عهده دارند و باید نسبت به این مسائل احساس مسئولیت کرده و کتاب‌های شهید مطهری را در زمینه‌های مختلف مطالعه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: شهید مطهری یک دانشمند و عالم برجسته و دلسوز و دغدغه‌مند مردم بود و زمینه سازی بزرگ برای پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد.

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است