Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های مهمی که دستگاه‌های فرهنگی موظف هستند به این مهم توجه جدی داشته باشند تامین اعتبار ویژه برای فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی است. ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنام‌جو صبح امروز در بازدید از فعالیت‌های قرآنی موسسه نور مبین اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهمی که دستگاه‌های فرهنگی موظف هستند به این مهم توجه جدی داشته باشند تامین اعتبار ویژه برای فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی بوده که این موضوع جزو تاکیدات اساسی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این زمینه باید دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی منسجم و دقیقی داشته باشند تا شاهد توسعه فعالیت‌های قرآنی در تمامی مناطق استان به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم باشیم.

آئین‌‌های استقبال از ماه رمضان در اردبیل برگزار می‌شود؛ برپایی نمایشگاه کتب قرآنی در اردبیلچهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآنی در اردبیل برگزار می‌شودترویج فرهنگ قرآنی در اردبیل نیاز به تعیین افق چشم‌انداز دارد

استاندار اردبیل تدوین برنامه‌های مدون آموزش قرآن در سطح استان را ضروری دانست و بیان کرد: با تدوین این برنامه‌ها انتظار می‌رود آموزش قرآن به علاقمندان در سطح استان با انسجام و دقت ویژه‌ای نجام شود و به ویژه تدوین این برنامه‌ در مناطق کمتر توسعه یافته استان مورد توجه باشد.

بهنام‌جو دانش‌آموزان را یکی از اقشار مهم در آموزش قرآن برشمرد و تصریح کرد: توجه به قشر دانش‌آموز در موضوع آموزش قرآن امری مهم و ضروری بوده چرا که در صورت توسعه فعالیت‌ها در بین این قشر می‌توانیم هر چه بیشتر و موثرتر شهد ترویج فرهنگ قرآنر در جامعه باشیم.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی برای حضور پررنگ در مناطق پرخطر استان گفت: باید توسعه برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در این مناطق در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد تا شاهد کاهش آسیب‌ها در این مناطق باشیم.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان‌غربی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای توسعه همه جانبه راه‌های استان گفت: امروز شاهد پیشرفت و آبادانی ملموس راه‌ها در استان هستیم که به موازات آن، نهضت ملی مسکن نیز رشد قابل توجهی داشته است.

محمدصادق معتمدیان با بیان اینکه در هر گوشه از این استان شاهد برپایی کارگاه‌های عمرانی مسکن و راه هستیم افزود: درحال حاضر ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان‌غربی در قالب ۴۰ کارگاه راه سازی در دست اجرا است، که حاصل کار مجموعه راه و شهرسازی با تلاش شبانه روزی و تصمیم گیری درست و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های این استان است.: 

وی اضافه کرد: بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی اختصاص داده شده که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه این بخش در استان است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز شاهد ارتقای شاخص‌های راه و مسکن در استان هستیم، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از احداث راه‌ها از مسیر قانونی بود که درگذشته مورد توجه نبود.

معتمدیان با تاکید بر اینکه هیچ قطعه راهی در آذربایجان غربی وحود ندارد که بلاتکلیف باشد، گفت: تمامی مسیر‌های این استان دارای برنامه کاری و عمرانی جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی هستند که در این بین، مسیر رازی - خوی از جمله محور‌هایی است که در حال تبدیل به مسیر اقتصادی بین‌المللی است.

مقام ارشد اجرایی استان می گوید: با پایان یافتن اجرای طرح توسعه این مسیر، مرز رازی به مسیری بین المللی برای دستیابی به بازار هدف جهانی تبدیل خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: یکی از مزیت‌های اقتصادی این استان، ترانزیت است که در تمامی جوانب آن برنامه‌های گوناگونی در حال انجام است.

در پایان این مراسم سکان مدیریت راه وشهرسازی آذربایجان غربی به رسول عطایی رسید و از خدمات سید محسن حمزه‌لو تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی