Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@01:18:45 GMT

درآمد ۱۲۶ میلیاردی شهرداری کرج در ماه گذشته

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۴۱۶۷

درآمد ۱۲۶ میلیاردی شهرداری کرج در ماه گذشته

البرز- شهردار کرج با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه سال جاری ۲۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ رشد درآمدی داشته ایم، گفت: شهرداری کرج ۱۲۶ میلیارد تومان در مجموع نقد و تهاتر درآمد کسب کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر کمالی زاده صبح امروز یکشنبه در یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای شهر کرج در خصوص عملکرد یک ماهه شهرداری کرج، گفت: درآمد اردیبهشت امسال ما  ۱۲۶ میلیارد تومان بوده که از این میزان  ۲۶ میلیارد تومان تهاتر و مابقی نقد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث درآمدی در اردیبهشت ماه سال جاری ۲۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ رشد داشته ایم.

کمالی زاده در خصوص تفریغ بودجه گفت: تفریغ بودجه به شورا ارسال شده است که در آن میزان جذب بودجه عمرانی در سال ۹۸ بیش از ۶۸ درصد بوده است که نسبت به سال ۹۶ رشد خوبی داشته است.

شهردار کرج در پایان گفت : ۵۷ درصد ارتقاء جذب درآمد در ۵ ماه پایانی سال ۹۷ داشته ایم  و امید است در سال جاری بتوانیم این رقم را به ۷۵ درصد برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز بودجه شهرداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر بارندگی‌های سیل‌آسای اخیر بیش از ۱۸۴ میلیارد ریال به بنا‌ها و آثار تاریخی استان آسیب وارد شده است.
 محمدهادی طهرانی‌مقدم افزود:در بارندگی‌های شدیدی که هفته‌های اخیر در استان رخ داد بخش زیادی از بنا‌ها و آثار تاریخی استان خسارت‌هایی از ۱۵ تا ۹۰ درصد دیده‌اند.
وی افزود:  پس از ارزیابی و بررسی‌های کارشناسان میراث‌فرهنگی استان، مسجد تاریخی عبدالقادر واقع در شهرستان نیکشهر با ریزش حصار، دیوار‌ها و نفوذ آب مواجه شد که طبق ارزیابی کارشناسان حدود ۹۰ درصد دچار خسارت شده که بیشترین خسارت را در میان آثار دیده است.
او ادامه داد: قلعه فیروزآباد راسک و آتشکده کله گنگ نیز به دلیل ریزش دیوار‌ها ۵۰ درصد تخریب شده‌اند. همچنین بافت قلعه نو زهک، قلعه کنت سراوان و مقابر سورو و شیشه ریز سیب و سوران به دلیل ریزش دیوار‌ها و نفوذ آب و رطوبت و از بین رفتن کاهگل‌ها تا ۴۵ درصد دچار تخریب شده‌اند.
طهرانی‌مقدم، افزود: برج‌ها و دیوار‌ها و فضا‌های داخلی قلعه‌هایی مانند انوشیروان چابهار، دانش‌سرای مقدماتی زاهدان، قلعه تیس چابهار و قلعه بمپور هم به دلایلی همچون شستشوی کاهگل ها، نفوذ آب و ریزش دچار تخریب شده و خسارت‌هایی تا ۴۰ درصد به هر کدام از این بنا‌ها وارد شده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در مجموع بارندگی‌های اخیر به ۶۰ اثر و بنای تاریخی در سطح استان سیستان وبلوچستان خسارت‌هایی بین ۱۵ تا ۹۰ درصد وارد کرده است.
وی تصریح کرد: تا این لحظه میزان برآورد خسارت وارده شده به این بنا‌ها بر اثر بارندگی و سیلاب‌ها بیش از ۱۸۴ میلیارد ریال تخمین زده شده است و بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی ممکن است بارندگی‌هایی که در روز‌های آینده خواهیم داشت میزان خسارت را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه
  • سال گذشته یک هزار میلیارد تومان مالیات بر درآمد در گلستان وصول شد
  • آیا ایران نفت خود را مفت می‌فروشد؟
  • چه بر سر طبقه متوسط آمد؟
  • درآمد میلیارد دلاری مغولستان از گردشگری