Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرزاد عبدالهی ملی‌پوش سابق تکواندو معتقد است باید به فریبرز عسکری فرصت داد تا بتواند در راه کسب سهمیه المپیک موفق شود.

فرزاد عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص نتایج تیم ملی تکواندو در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار داشت: هیچ کدام از بازیکنان ما به تیم‌هایی که اول و دوم جهان شدند، نباختند و شکست سروش احمدی با فاصله امتیازی زیاد در فینال و باخت سجاد مردانی و مهران برخورداری نشان از مشکل فنی تیم اعزامی به منچستر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا عدم صدور روادید در کار تیم ملی تاثیر منفی گذاشت، اما بازیکان اعرامی باید جای خالی کسانی که به جهانی نرسیدند را پر می‌کردند.

قهرمان سابق جهان در پاسخ به این سوال که اعتماد به نتایج انتخابی تا چه اندازه روی عملکرد تیم ملی تاثیر داشت، گفت: مربیگری تیم ملی سلیقه‌ای است و به عقاید فنی عسکری احترام می‌گذارم، اما سرمربی نباید تمام ملاکش برای انتخاب ترکیب، رقابت‌های انتخابی باشد. بازیکنی مثل فرزان عاشورزاده که در اوج جوانی بسیار باتجربه است نباید به این سادگی رقابت‌های جهانی را از دست بدهد.

ملی‌پوش سابق تکواندو با اشاره به اینکه الان زمان تغییر مربی نیست، افزود: دیگر نباید اشتباهات گذشته را تکرار کرده و بدون دلیل خاصی کادرفنی تیم ملی را تغییر دهیم. مهدی بی باک تنها ۶ ماه فرصت داشت اما با نظر کمیته فنی که خیلی روی نفرات آن بحث دارم، از کار برکنار شد. بهتر است به فریبرز عسکری زمان دهیم تا کارش را انجام دهد چون الان ابقای کادرفنی و روحیه دادن به تیم بهترین کار است.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش تیم ملی تکواندو چند سهمیه المپیک کسب می‌کند، گفت: هادی‌پور، حسینی و مردانی سه شانس المپیکی ما هستند، اما به نظر من در نهایت ۲ سهمیه المپیک کسب می‌کنیم. نمی‌خواهم بگویم چه کسانی شانس بیشتری دارند اما سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی است و ۴ میدان جهانی تجربه کرده و باید با تمرکز بیشتری کار کند، چون عملکرد او روی جوان‌های تیم هم تاثیرگذار خواهد بود.

تکواندوکار سابق کشورمان ادامه داد: فدراسیون باید تدبیری بیندیشد تا مربیان هیچ یک از رده‌های سنی تیم ملی در رقابت‌های لیگ مربیگری نکنند. مربیان ملی ما اکثرا با یک تیم قرارداد می‌بندند و همین موضوع باعث می‌شود تا یک نفر بتواند در تیم‌های رده‌های مختلف سنی دخالت کند و باید شرایط مربیان تیم‌های ملی از نظر مالی به قدری خوب باشد که نیاز به مربیگری در لیگ نداشته باشند.

عبدالهی در پایان خاطرنشان کرد: در ترکیب ۸ نفره تیم ملی بزرگسالان بازیکنان از استان‌های مختلف حضور داشتند، اما هیچ مربی از این استان‌ها در کنار عسکری نبود. جوان‌هایی مثل نصرآزدانی و باقری معتمد چرا نباید در کشور خودمان کار کنند؟ چرا از پیشکسوتان تکواندو که بیرون گود ماندند استفاده نمی‌شود؟ امیدوارم هرچه زودتر از جوان‌ها استفاده شود، چون امثال من هم یکی، دوسال منتظر می‌مانیم و وقتی ببینیم فراموش شده‌ایم، برای مربیگری به کشور‌های دیگر می‌رویم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا، سیدمحمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران و نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا، در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از ۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا