Web Analytics Made Easy - Statcounter

راکیتیچ یکی از بازیکنانی است که شاید دیشب برای آخرین بار با پیراهن بارسلونا به میدان رفت.

طرفداری - ایوان راکیتیچ، هافبک بارسلونا به کوتاه ماندن دست تیمش از قهرمانی در کوپا دل ری واکنش نشان داد.

آبی اناری‌ها که خودشان را برای فتح سومین سه گانه آماده می‌کردند، پس از اینکه با تحمل شکستی تاریخی در آنفیلد، لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادند، شب گذشته نیز در فینال جام حذفی به والنسیا باختند تا دستاوردشان از این فصل تنها یک قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا و لالیگا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش موندو دپورتیوو، راکیتیچ که در نیمه دوم تعویض شد و عصبانی هم بود، پس از بازی گفت:

از این شکست خیلی ناراحت هستیم چون تا آخرین لحظه تلاش کردیم و شانس برگشت به بازی داشتیم. والنسیا در ضد حملات ضربه زیادی به ما زد و اگرچه تیم واکنش خیلی خوبی به این عقب افتادگی داشت و تا آخرین ثانیه تلاش کرد اما کافی نبود و باختیم. چند هفته پیش در حال بردن همه جام‌ها بودیم و حالا باید بنشینیم و همه چیز را بررسی کنیم. باید خود انتقاد باشیم تا فصل بعد عملکرد بهتری داشته باشیم و دوباره برای فتح همه عناوین تلاش کنیم.

در بارسلونا همیشه این فشار وجود دارد که باید همه بازی‌ها و جام‌ها را ببرید. البته خواسته و هدف خود ما هم همین است چون ما برای نمایندگی و دفاع از پیراهن بزرگ ترین باشگاه جهان بازی می‌کنیم. در هر صورت فصل خوبی داشتیم چون قهرمان لیگ شدیم. می‌توانست فصل بسیار بهتری هم باشد ولی نشد. والورده؟ مربی کار فوق العاده‌ای انجام داده و از کار با او خوشحالیم. امشب از این ناراحت هستیم که هوادارانی که این همه راه برای تشویق تیم آمدند، ناامید به خانه برمی‌گردند.

عصبانیت هنگام تعویض؟ بله این عادی است. اگر بازیکنی هنگام تعویض خوشحال بود و لبخند زد باید به تعهد او شک کرد. من به تصمیم مربی احترام می‌گذارم و عصبانیتم به این خاطر بود که دوست داشتم در زمین بمانم و همه توانم را برای تیم بگذارم. عصبانیتم در واکنش به تصمیم مربی نبود، برای خودم بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم

فدریکو والورده مقابل منچسترسیتی یکی از بهترین بازی های دوران حرفه ای خودش را انجام داد. 

طرفداری | فدریکو والورده یکی از مهره های مهم رئال مادرید در جریان جدال سخت و نفس گیر با منچسترسیتی بود، دیداری که با نتیجه 1-1 به ضربات پنالتی رفت و در نهایت به صعود مادریدی ها و حذف مدافع عنوان قهرمانی ختم شد. والورده در آن بازی عنوان بازیکن برتر زمین را به خودش اختصاص داد و حالا در مصاحبه با ESPN در مورد حس و حالش در آن بازی حرف زده است. 

خستگی مفرط مقابل منچسترسیتی

هیچ وقت در عمرم آن قدر خسته نشده نبودم! در موردش با خانواده ام و بیشتر از همه با خودم صحبت کردم. اینکه توپ را نداشته باشی و بیشتر وقت ها در حال دفاع نزدیک به دروازه ات باشی، باعث خستگی مفرط می شود و باعث می شود فوتبال را به شکل متفاوتی تجربه کنی، اما خدا را شکر توانستیم صعود کنیم.

 اگر آماده نیستید، بگویید! 

وقتی دو تیم داشتند پنالتی می زدند، واقعا اذیت شدم، سابقه نداشت در مسابقه ای با این درجه از اهمیت به ضربات پنالتی بروم، بردن آن خیلی لذت بخش بود. تصمیم گرفتم به خاطر خستگی، پنالتی نزنم چون باور دارم آمادگی ذهنی در آن لحظه مهم ترین عنصر است. اگر احساس می کنید آمادگی کافی را ندارید، باید بگویید چون واقعا چیزی از شما کم نمی شود. فکر می کنم در آن لحظه باید از آن غرور و خودخواهی هم دست کشید، و اگر برای این لحظه آماده نیستم، باید ضربه را به هم تیمی هایم بدهم. رئال همیشه رئال است و ما این را در این لیگ قهرمانان نشان داده ایم.

رابطه نزدیک والورده و آنچلوتی 

آنچلوتی؟ برای من او مهم ترین فردی است که امروز در فوتبال با او سر و کار دارم، هم داخل و هم خارج از زمین. او همیشه جویای احوال من و خانواده ام است، این مهم ترین چیز است. رفتار آنچلوتی به گونه ای است که حس می کنید عضوی از خانواده خودتان است.  

  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • پیام تشکر بابت تبریک روز معلم
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید؛ نبرد مونیخ برنده نداشت
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم