Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی زندیه وکیلی پیش از ظهر یکشنبه در نشست کارگروه بسیج سازندگی استان مرکزی در اراک اظهار کرد: در سال گذشته ۱۴ پروژه اصلی قرارگاه پیشرفت و آبادانی برای تعریف شده بود که توانستند با انجام اقدامات لازم تعداد آن را به ۴۴ پروژه افزایش دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی ادامه داد: این پروژه‌ها باید با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های آب، لایروبی قنوات و بحث‌های فرهنگی مانند مرمت خانه عالم صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در سطح کشور با توجه به چهلمین سال پیروزی انقلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۴۰ هزار پروژه را با همکاری دستگاه‌های اجرایی در جهت محرومیت زدایی انجام می‌دهد که از این تعداد اجرای ۱۸۵ پروژه سهم استان مرکزی می‌باشد که خوشبختانه با همکاری بسیج سازندگی استان نزدیک به ۱۴۰ پروژه انجام شده و ۷۰ مورد از آن‌ها باقی مانده است.

زندیه وکیلی افزود: با توجه به حادثه سیل اخیر در استان‌های کشور تعدادی از خانه‌های مددجویان کمیته امداد و بهزیستی متحمل آسیب جدی شده است و باید بازنگری نسبت به بازسازی و مرمت این مسکن‌ها انجام شود و فرمانداران به عنوان رؤسای کارگروه‌های بسیج سازندگی شهرستان باید در این خصوص تشکیل جلسه بدهند و ظرف ۱۵ روز کارهای لازم را انجام و دستگاه‌های اجرایی نیز باید همکاری لازم را به عمل آورند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: با توجه به تاکید استاندار به انجام پروژه‌های بسیج سازندگی، بخشی از این پروژه‌ها به اردوهای جهادی در مناطق محروم اختصاص دارد و امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

وی مرکزی افزود: امسال بیش از دو هزار نفر در قالب اردوهای جهادی به مناطق سیل زده خوزستان و گلستان اعزام شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: پس از این جلسه افراد در شهرستان‌ها باید ظرفیت‌های اردوهای جهادی را در قالب برگزاری اردوهای یک روزه، دو روزه، یک هفته معرفی کنند.

کد خبر 4626633

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی توسعه روستاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی

ایسنا/آذربایجان غربی جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از اجرای پروژه آبرسانی به ۶۰۰ روستا در استان خبرداد.

سرهنگ نجمی ۱۶ اردیبهشت ماه در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج سازندگی در استان که در سالن جلسات سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برگزار شد، با اشاره به نامگذاری هفته بسیج سازندگی از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه افزود: طی سال گذشته توزیع ۵۵۱ مورد جهیزیه نو عروس، توزیع ۵٠ هزار بسته معیشتی، توزیع ۶۴۰ بسته لوازم التحریر، مرمت و احداث ۲۱ باب مدرسه و مسجد انجام شد. 

وی ادامه داد: اجرای آسفالت ۲۲٠ کیلومتر بین مزارع در قالب ۱۰ پروژه، افتتاح ۱۵ باب مسکن مددجویی، افتتاح ۱۵ پروژه آبرسانی، عمرانی و دیوار کشی منازل مناطق محروم بخشی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی در استان طی سال گذشته بود. 

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از اعزام ۶ هزار و ۱۰۰ گروه جهادی به نقاط مختلف محروم استان در مناسبت‌های مختلف خبر داد و گفت: گروه‌های پزشکی و  ۳۲ گروه جهادی دامپزشکی به مناطق محروم استان اعزام شده است. 

وی تاکید کرد: ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است. 

جانشین فرمانده سپاه شهدای استان خاطر نشان کرد: ۱۶۰۶ فرصت شغلی در استان توسط بسیج سازندگی سپاه ایجاد شده است. 

سرهنگ نجمی از افتتاح ۷۰ پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و مرمت ۶۵ واحد مسکن روستایی محرومین و افتتاح ۵ پروژه ورزشی نیز خبر داد. 

وی اظهار کرد: افتتاح ۱۵ کیلومتر راه روستایی بین مزارع در شهرستانهای ارومیه و شوط و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، توزیع ۲۳ هزار مترمربع ایزوگام رایگان در بین خانوارهای مناطق محروم، اجرای پروژه لوله کشی و آبرسانی در ۶۰۰ روستا با اعتبار هزار میلیارد تومان نیز از اقدامات در دست پیگیری بسیج سازندگی سپاه استان است. 

وی تاکید کرد: ماموریت‌های بسیج سازندگی و محرومیت زدایی یکی از ماموریت‌های مهم سپاه است و در این حوزه از استان‌های پیشرو در کل کشور هستیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود
  • توافق‌نامه همکاری کمیته امداد و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور
  • ساخت ۱۰۴۰ واحد نهضت ملی مسکن در قم توسط بسیج سازندگی
  • آبرسانی به ۳۰ روستا توسط بسیج سازندگی استان البرز
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی