Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@16:31:50 GMT

چالش جدید استقلال در نقل و انتقالات

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۴۷۷۱

فرهاد مجیدی ۵ بازی به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت استقلال نشست و قرار بود بعد از اتمام فصل فرهاد مجیدی با همان سمت مربی در تیم بماند و یک سرمربی خارجی در استقلال شروع به کار کند.

پیشکسوتان باشگاه استقلال بار‌ها در اظهارات خود بر این باور بودند که فرهاد مجیدی برای سرمربیگری باید تجربیات بیشتری داشته باشد و با این روند فرهاد را می‌سوزانند و وجهه او را خراب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی در روز‌های اخیر از برخی اظهار نظر‌ها شاکی شده و معتقد است که من می‌توانم استقلال را هدایت کنم و مطمئنم توانایی این کار را دارم و به صورت غیر مستقیم در اظهاراتش مدعی شده که نیازی به سرمربی خارجی نیست و بهتر است که هدایت این تیم را به او بسپارند.

مشکل دیگر اینکه استقلال در حال حاضر سرمربی ندارد و فرهاد مجیدی برای نقل و انتقالات تصمیم می‌گیرد لذا شنیده می‌شود فرهاد مجیدی با برخی تصمیمات کمیته فنی هم موافق نیست و به عنوان مثال کمیته فنی معتقد است باید طارق همام را برگردانند و مجیدی با این اتفاق مخالف است و از سوی دیگر با جذب ۳ بازیکن لیگ برتری مخالف است و این اتفاقات در روز‌های آتی استقلال را دچار مشکل خواهد کرد.

از طرفی هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال موافق سرمربیگری مجیدی نیستند و بر این باورند که استقلال نیاز به مربی خارجی دارد و به احتمال فراوان روز سه شنبه در جلسه کمیته فنی موضوع سرمربی خارجی به صورت جدی بررسی و نتیجه گیری خواهد شد.

فرهاد مجیدی نمی‌خواهد روز‌های شیرینی را که به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال بود به راحتی از دست بدهد و امیدواری در آستانه نقل و انتقالات استقلال یک بار دیگر از ناهماهنگی و حاشیه‌ها و نظرات ضد و نقیض ضرر نکند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال طارق همام نیمکت استقلال استقلال باشگاه استقلال فرهاد مجیدی هیئت مدیره طارق همام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال توسط اعضای هیات مدیره، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد و در نخستین اقدام آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرد.

آتیلا حجازی که چند سالی از استقلال دور بود، چندی پیش با حضور در تمرین آبی پوشان با جواد نکونام و بازیکنان این تیم دیدار و گفت و گو کرد و حالا جانشین خواجه گیری برای امور سرپرستی تیم شده است.

خبر دیگر از استقلال این که جواد نکونام سرمربی آبی پوشان پنجشنبه شب با فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه و جانشین علی خطیر دیدار کرد. این دو یکدیگر را در مراسم ختم پدر یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال دیدند.

کد خبر 6095432

دیگر خبرها

  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران