Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا تابش در حاشیه مراسم کلنگ زنی هزار واحد مسکونی شهری و روستایی گلستان که به صورت متمرکز در آق قلا برگزار شد، اظهار کرد: در مرحله اول بازسازی ۷۰ هزار واحد مسکونی در کشور را اعم از تعمیری و احداثی متعهد شدیم که تا پایان سال آنها را به اتمام برسانیم.

وی افزود: از این تعداد ۳۰ هزار واحد احداثی، ۴۰ هزار واحد تعمیری و ۴۲ هزار واحد هم معیشتی است که برای این منظور دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات قرض الحسنه در اختیار ما گذاشتند و بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان هم کمک بلاعوض تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابش با بیان اینکه این اعتبار تصویب و به بانک مرکزی رفته و از آنجا به همه بانک ها ابلاغ شده است، گفت: سهمیه همه استان ها مشخص شده و ۴۶۰ میلیارد تومان از اعتبار مصوب سهمیه استان گلستان است.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات قرض الحسنه بود و بدون سود است و چهار درصد کارمزد دارد، افزود: بازپرداخت این تسهیلات ۱۵ ساله بوده و در سراسر کشور کار پرداخت تسهیلات شروع می شود که اقدام مهمی است.

تابش تصریح کرد: گلستان در زمره استان هایی است که با تلاش مسئولان کار به خوبی جلو رفته اما در حد توقع ما نیست اما در روزهای آینده سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد ۶ میلیون تومان در روستا و ۱۲ میلیون تومان در شهر کمک هزینه اجاره مسکن پرداخت می کند.

تابش با بیان اینکه مجموع تسهیلات و کمک های بلاعوض در واحدهای شهری به ۹۶ میلیون تومان می رسد، گفت: بانک ها هنگام بازسازی مناطق زلزله زده یاریگر ما بودند امیدواریم در اینجا هم همکاری خوبی داشته باشند.

کد خبر 4626598

منبع: مهر

کلیدواژه: آق قلا علیرضا تابش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور

به گزارش قدس آنلاین، «ارسلان مالکی» با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شده‌اند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می گیرد.

مالکی همچنین برای تامین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استانها نیز اعلام آمادگی کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد