Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مشهدمقدس گفت: در مسئله تقابل با استکبار جهانی مسئله مهم باید دفاع از دین خدا باشد و اگر خواستیم از اقتصاد و سرزمین و پول و شکم خود دفاع کنیم فایده‌ای ندارد و تنها دفاع از دین باید مدنظر باشد. ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در سلسله جلسات تفسیر قرآن ویژه ماه مبارک رمضان در مهدیه مشهد اظهار داشت: رسم رسول الله(ص) این بود که بعد از هر سفر ابتدا به منزل صدیقه اطهر(س) سر می‌زدند؛ آخرین فردی که برای اعزام به جنگ نیز با ایشان وداع می‌کردند حضرت زهرا(س) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: متاسفانه گاه در عرصه‌های سیاسی شاهد هستیم بر آدم‌ها ثابت می‌شود که یک جریان، جریان فاسدی است اما به‌خاطر اینکه فردا نگویند شما ترسیدید می‌ایستند و بر باطل خود پافشاری می‌کنند.

علم‌الهدی افزود: در ابتدای اسلام کفار زیادی توسط مسلمانان از میان برداشته شدند؛ قدرت داشتن خدا یک مسئله ثابت و غیرقابل تغییر است و هیچگاه قدرت خداوند کم نمی‌شود اما این مسئله یک شرط دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید مسلمانان نیز به سمت خدا بروند و در مقام دفاع از دین خدا با دشمنان و یهودی‌ها و صهیونیست‌ها بجنگند و نه به نام ملک و سرزمین و ناسیونالیسم عربی.

امام جمعه مشهد: کفار به دنبال نفوذ اقتصادی از طریق براندازی فرهنگ اسلامی هستندامام جمعه مشهد: نشاط جوان با تار و رقص نامشروع مهیا نمی‌شود؛ زمینه را برای ورود امیدآفرین جوانان به اقتصاد فراهم کنیدامام جمعه مشهد: ولی‌فقیه مظهر پیامبر(ص) در عصر حاضر است؛ امروز همه دنیا مانند «جنگ احزاب» به سر ما ریخته‌اند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم آن چیزی که در مقابل استکبار جهانی مهم است دفاع از دین خداست و اگر خواستیم از اقتصاد و سرزمین و پول و شکم خود دفاع کنیم فایده‌ای ندارد و تنها دفاع از دین باید مدنظر باشد.

علم‌الهدی تصریح کرد: قدرت خدا قابل تغییر نیست؛ قدرت صدر اسلام خدا امروز نیز حاکم است؛ امروز روز دوم ضربت خوردن حضرت علی(ع) است و روزی است که در چنین روزی ایشان در بستر بودند و شاید تا چنین روزی احتمال می‌رفت که مولا از این ضربت نجات یابند و عزیزان امیرالمومنین(ع) امیدوار به این مسئله بودند.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: عملیات تنبیهی وعده صادق توسط سپاه پاسداران تکرار حادثه تاریخی صحرای طبس بود که استکبار جهانی را زمین‌گیر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر چهارشنبه در نشست بصیرتی سپاه و گرامیداشت پنجم اردیبهشت ماه سالروز حادثه صحرای طبس و ناکامی آمریکا در حمله مستقیم به جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در حادثه صحرای طبس آنچه که آشکار بود، دست قدرت الهی در زمین‌گیر کردن آمریکا و ایادی استکبار بود که در قالب عملیات پنجه عقاب زمین‌گیر شده و نتوانستند علیه این ملت خیانت و نفاقی را به راه بیندازند.

وی شکست مفتضحانه آمریکا را در این حادثه تلخ و تأسف‌بار یادآور شد و تصریح کرد: مشابه این حادثه بعد از سال‌ها در عملیات وعده صادق مشاهده شد که این بار دلاورمردان سپاهی توانستند قدرت خود را به نمایش گذاشته و زمینه‌ساز شکست گنبد آهنین رژیم جعلی صهیونیسم باشند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اگر در آن مقطع شن‌ها مأموریت یافتند تا زمینه ذلت و خواری آمریکا را فراهم کنند، این بار نیز اراده ملت ایران در مقابله با صهیونیسم جهانی فضایی بی‌نظیر خلق کرد تا همه مستکبران روزگار از ابهت و عظمت جمهوری اسلامی ایران لذت برده و به این پیروزی با شکوه اذعان کنند.

محمدی اصل افزود: در سال‌های اخیر همواره دشمنان انقلاب اسلامی در برابر عظمت و بزرگی ملت ایران سر تعظیم فرود آورده و با خفت و خواری شکست خود را پذیرفته‌اند و در عملیات تنبیهی وعده صادق تمام معادلات جهانی به نفع کشورمان رقم خورده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: باید این شکست‌ها و قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران را فرصتی تاریخی برای نمایش عزت و عظمت ملت ایران در برابر مستکبران بدانیم که نتیجه حرکت آنها جز تحقیر و ناکامی چیز دیگری نخواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با گرامیداشت حادثه تاریخی پنجم اردیبهشت ماه سال 59 و ناکامی آمریکا در صحرای طبس اضافه کرد: آمریکا و سایر مستکبران روزگار در این 46 سال در برابر ملت ایران بارها شکست و خفت را پذیرفته‌اند ولی همچنان دست از توطئه بر نمی‌دارند چرا که فهمیده‌اند قدرت ملت ایران، قدرت غیرقابل مهار و شکست‌ناپذیر است.

انتهای پیام/131

 

دیگر خبرها

  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • تأثیرگذاری رسانه‌ها در عصر کنونی بیش از ابزارهای جنگی است
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام