Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، وزارت اطلاعات در پی مطالب و ادعاهای مطرح شده در برخی رسانه‌ها و تریبون‌ها در خصوص کشف تخلفات مالی در دفتر وزیر نفت اعلام کرد:

۱- استفاده از پوز کارت خوان در دفتر وزیر نفت از سوی یک کارمند اداری آن دفتر بوده که این موضوع از سوی معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات پیگیری و با کارمند خاطی برخورد مقتضی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اضافه می‌نماید متعاقباً به دستور وزیر محترم نفت، کارمند (قراردادی) یاد شده، در آن زمان از ادامه خدمت معلق می‌گردد.

۲- گردش ده میلیارد تومانی پوزه‌ای یاد شده صحت ندارد، همچنین میزان گردش و تراکنش‌های ثبت شده در کارت خوان‌ها صرفاً دلیل بر وجود و اثبات تخلف و جرم احتمالی در تمامی تراکنش‌های ثبتی نمی‌باشد. مضافاً بررسی‌های تکمیلی پیرامون تراکنش‌های موجود در دستور کار قرار دارد.

۳- ادعای کشف مقادیری طلا و ارز از نامبرده و یا دفتر وزیر محترم نفت کذب می‌باشد.

۴- ادعای بروز بحث و اختلاف بین وزرای نفت و اطلاعات پیرامون این قضیه کاملاً کذب و خلاف واقع می‌باشد، کما این که در سایر اقدامات مقابله با مفاسد در وزارت نفت، وزیر محترم نفت حمایت و پشتیبانی از اقدامات ضد فساد وزارت اطلاعات داشته اند.

۵- روابط عمومی وزارت اطلاعات انتظار دارد رسانه‌های محترم و دیگر صاحبان تریبون قبل از ذکر و انتشار اخبار و مطالب مرتبط با اقدامات وزارت متبوع، موارد را با این مرکز مطرح و پس از راستی آزمایی و اطمینان از صحت، اقدام به انتشار نمایند.

۶- در شرایطی که دشمن با تحمیل جنگ اقتصادی و تحریم‌های شدید نفتی، به دنبال شکستن قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی و آسیب به وحدت و انسجام ملی می‌باشد، دقت و هوشیاری سیاسی و انقلابی برای پرهیز از بروز اختلافات داخلی، ضرورت ملی و میهنی محسوب شده و انتظار دارد همه دلسوزان نظام با حفظ و رعایت اصول اخلاقی، در تقویت و همگرایی بیشتر جهت مقابله با دسیسه‌های دشمن خارجی کوشا باشند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • آمریکا تحریم‌های جدیدی مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت